Vibelle er steget med 7 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

maria_wlt

marius' mor skriver:

I så fald er prisen for str 5 den samme stykket.. 1.24 og 1.25

Bliver lidt i tvivl.. Hvor mange nr 5 er der i en pakke fra Aldi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

marius' mor

maria_wlt skriver:

Bliver lidt i tvivl.. Hvor mange nr 5 er der i en pakke fra Aldi?

Er det ikke 70 stk til den nye pris a 86.95?

Anmeld

23. august 2012

Moma

MorDk skriver:

Sys bare Vibelle HOLDER! Min søn har ALDRIG (7-9-13) tisset eller skidt igennem!!!

Synes også de var de bedste - nu bruger min søn ikke ble mere - men hold da op en prisstigning!

Anmeld

23. august 2012

CamillaSoefelt

MorDk skriver:

Idag var vi en tur i Aldi. Kæbte 5 pakker Vibelle-bleer i april måned.

Idag er de steget 7 kr. 7 kroner!!! Det sys jeg faktisk er en stor prisstigning! Hvad siger I? (De er vel også steget i jeres Aldi'er)?

Har lige været i Aldi og købe bleer og jeg lagde godt mærke til det?! Ordentlig pris stigning bare sådan!!

Anmeld

23. august 2012

132319

Skift til Rema1000, der får du en pakke for en 50er og så er det de bedste bleer, jeg til dato har brugt til mine børn

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

132319 skriver:

Skift til Rema1000, der får du en pakke for en 50er og så er det de bedste bleer, jeg til dato har brugt til mine børn

true... svanemærket OG astma og allergimærket.. det er Aldis bleer ikke...

Anmeld

23. august 2012

132319

Isabella_mor skriver:

true... svanemærket OG astma og allergimærket.. det er Aldis bleer ikke...

Præcis, meget vigtig detalje

Vi køber efterhånden alt derfra, shampoo, balsam, bleer, vådservietter, vaskemiddel og skyllemiddel. Alt pafumefrit og asta/allergi samt svanemærket (skyllemidlet har dog ikke svanemærke, desværre)

Og så ELSKER jeg deres store og forholdsvis billige udvalg af økologi! 

Anmeld

23. august 2012

Isabella_mor

132319 skriver:

Præcis, meget vigtig detalje

Vi køber efterhånden alt derfra, shampoo, balsam, bleer, vådservietter, vaskemiddel og skyllemiddel. Alt pafumefrit og asta/allergi samt svanemærket (skyllemidlet har dog ikke svanemærke, desværre)

Og så ELSKER jeg deres store og forholdsvis billige udvalg af økologi! 

vi bor desværre et stykke væk fra en rema1000... så vi handler sjældent stort ind der. men når vi er der så får den en på singadusen... og så køber vi to - tre pakker bleer SÅ VI HAR  

jeg er dog ikke så pjattet med deres vådservietter. der foretrækker jeg at købe dem fra budget i føtex. de koster 7-8 kroner for MANGE.. og de er nemlig OGSÅ svane og astma og allergimærket...  

Anmeld

23. august 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
132319 skriver:

Bruger også Rema1000 til mine børn og de er super gode og har aldrig haft røde numser, eller tisset igennem hos nogen af dem...

Jeg kan nu godt lide deres vådservietter, men tror det er smagssag... elsker at jeg føler mit barn er ren og de er godt våde, så jeg føler de er rene...

Men der er også bleer i Lidl, hvor man kan få bleer til billige penge og de er altså også ret gode, men rema1000 har vundet tænk prisen i år, hvis man går meget op i det...

Anmeld

25. august 2012

maria_wlt

marius' mor skriver:

Er det ikke 70 stk til den nye pris a 86.95?

Jeg skrev helt forkert.. Det er nr 6 sønnen bruger - 40 stk til 50 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.