Vibelle er steget med 7 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

marius' mor

Benjamins'mor skriver:

Hold da op! For 2 kr mere kan du få en pakke libero i fakta til 89 kr.

Min i Aldi får du 80 bleer i libero 56 i hvert fald den størrelse som vi bruger, hvor min dreng snart skal op i næste størrelse som kun indeholder 52 bleer, prisen er næsten den samme, men du får mere for pengene i Aldi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

MorDk

marius' mor skriver:

Min i Aldi får du 80 bleer i libero 56 i hvert fald den størrelse som vi bruger, hvor min dreng snart skal op i næste størrelse som kun indeholder 52 bleer, prisen er næsten den samme, men du får mere for pengene i Aldi..

Ja du har ret... MEN blev bare super "overrasket" sidst vi var i Aldi... netop fordi de var steget "så meget"

Anmeld

23. august 2012

Benjamins'mor

marius' mor skriver:

Der er 56 bleer i pakken, og min søn bruger str. 6.

Anmeld

23. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hold da det lyder da helt vildt! 

Vi brugte også vibell til thea, fra str 3. Syntes de er rigtig gode. Men altså hvis det er prisen fremover, vil jeg da helt sikkert bare bruge de ultra tynde fra pampers, nu hvor vi har fået Alberte. Der ka man som regl købe 2 pakker til 150 kr i Bilka! Vh stine

Anmeld

23. august 2012

marius' mor

Benjamins'mor skriver:

Der er 56 bleer i pakken, og min søn bruger str. 6.

56 i hvilket mærke?

Har 2 pakker libero stående herhjemme og der er der 56 stk i en str 5..

Sidst jeg købte vibelle var der 70 stk i en str 5...

Anmeld

23. august 2012

Benjamins'mor

marius' mor skriver:

56 i hvilket mærke?

Har 2 pakker libero stående herhjemme og der er der 56 stk i en str 5..

Sidst jeg købte vibelle var der 70 stk i en str 5...

Libero

Anmeld

23. august 2012

MorDk

Sys bare Vibelle HOLDER! Min søn har ALDRIG (7-9-13) tisset eller skidt igennem!!!

Anmeld

23. august 2012

M!

Jeg synes nu ikke at 87 kr er så galt, men jeg er også vant til at købe Libero..  

Anmeld

23. august 2012

marius' mor

MorDk skriver:

Sys bare Vibelle HOLDER! Min søn har ALDRIG (7-9-13) tisset eller skidt igennem!!!

Hov vi skriver da vidst sammen på fleretrådte både her og på FB.. Hehe... 

Libero er begyndt at giv min drengråde mærker på inderlårerne med næste str er alt for lange i livet.. Vi bruger str 5 som er 10-16 kg så tænker måske vibelle str 5 er vejen frem? Vil du også bruge dem til lille(bror?).. Ved du hvilke str de findessmåtilskud de små?

Anmeld

23. august 2012

marius' mor

Haapshaps skriver:

Jeg synes nu ikke at 87 kr er så galt, men jeg er også vant til at købe Libero..  

Synes jeg bestemt heller ikke.. Så slipper man for tilbudsjagt og har en fast lav stk pris...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.