Vibelle er steget med 7 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.309 visninger
43 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

MorDk

Idag var vi en tur i Aldi. Kæbte 5 pakker Vibelle-bleer i april måned.

Idag er de steget 7 kr. 7 kroner!!! Det sys jeg faktisk er en stor prisstigning! Hvad siger I? (De er vel også steget i jeres Aldi'er)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Loa

MorDk skriver:

Idag er de steget 7 kr. 7 kroner!!! Det sys jeg faktisk er en stor prisstigning! Hvad siger I? (De er vel også steget i jeres Aldi'er)?

Er de?
Det har jeg slet ikke lagt mærke til.... Og jeg har endda lige købt en pakke der fra.....

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Loa skriver:

Er de?
Det har jeg slet ikke lagt mærke til.... Og jeg har endda lige købt en pakke der fra.....

Jeg plejer at give 80kr. Nu koster de 87kr. (86.95)

Anmeld

19. juli 2012

Loa

MorDk skriver:

Jeg plejer at give 80kr. Nu koster de 87kr. (86.95)

Ja tror også jeg plejer at give 79,95, men sindssygt hvis de er steget 7 kroner bare ud af det blå....

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Loa skriver:

Ja tror også jeg plejer at give 79,95, men sindssygt hvis de er steget 7 kroner bare ud af det blå....

Jeg blev ærlig talt ret forarget  Spurgte en medarbejder dernede... og han sagde at det er 1 måned siden de satte prisen op! Jeg sys altså det er mange penge!

Anmeld

19. juli 2012

MiaLarsen

MorDk skriver:

prøv og lærk mærke til hva str. for jeg mener at fra str. 2 og 3 bleer koster 80 kr.. og de andre 87 . det er det ihvertfald i den aldi her hvor jeg bor 

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

MiaLarsen skriver:

prøv og lærk mærke til hva str. for jeg mener at fra str. 2 og 3 bleer koster 80 kr.. og de andre 87 . det er det ihvertfald i den aldi her hvor jeg bor 

Jamen jeg har købt str. 5 (lilla) 11-25kg. siden han var 8 mdr. og de har kostet 80 kr. liiige indtil nu...? Sys jeg er vildt!

Anmeld

23. august 2012

marius' mor

MorDk skriver:

Jamen jeg har købt str. 5 (lilla) 11-25kg. siden han var 8 mdr. og de har kostet 80 kr. liiige indtil nu...? Sys jeg er vildt!

Hvor stor er din dreng? Undskyld spam.. Overvejer nemlig at prøve dem til Mnor at spare nogle penge.. Der er kunstart 2 blebørn.. Kan de fåes i str 1 eller starter de først i str 2?  Kram

Anmeld

23. august 2012

B&J

sådan noget tænker jeg slet ikke over alle tingene stiger og nogle gange mere voldsomt ind andre gang og ja jeg skal jo have de bleer så pyt med prisen...

Anmeld

23. august 2012

Benjamins'mor

MorDk skriver:

Hold da op! For 2 kr mere kan du få en pakke libero i fakta til 89 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.