Vibelle er steget med 7 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

marius' mor

Benjamins'mor skriver:

Libero

Det forstår jeg ikke.. Men okay.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

linda0104

Har du prøvet dem fra Rema 1000....? De er altså også rigtige gode... Vi prøvede alle sammen i mødregruppen, og alle var så positive, Så nu bruger vi alle Rema bleer... Rema´s bleer er også svanemærked.. Jeg bruger str 4 der er 50 bleer for 50 kr...

Anmeld

23. august 2012

MorDk

linda0104 skriver:

Har du prøvet dem fra Rema 1000....? De er altså også rigtige gode... Vi prøvede alle sammen i mødregruppen, og alle var så positive, Så nu bruger vi alle Rema bleer... Rema´s bleer er også svanemærked.. Jeg bruger str 4 der er 50 bleer for 50 kr...

Hmmm tror ikke vi har en REMA her i Kgs. Lyngby?

Anmeld

23. august 2012

M!

marius' mor skriver:

Synes jeg bestemt heller ikke.. Så slipper man for tilbudsjagt og har en fast lav stk pris...

Haha, ja præcis!  

Jeg køber i Bilka når der er 3-pak på tilbud... :p 

Men det er ved at være slut nu, vi har fået bevilliget bleer til Justin - grundet hans sygdom.  

Anmeld

23. august 2012

marius' mor

linda0104 skriver:

Synes bare rema bleerne er for lange i livet til min dreng.. Han har meget smalle hofter og en meget lille numser, så oftes sker der det at bleen glider ned og giver ham en klump mellem benene...  Det kan da ikke være rart..

Anmeld

23. august 2012

Solstrålebørn

B&J skriver:

sådan noget tænker jeg slet ikke over alle tingene stiger og nogle gange mere voldsomt ind andre gang og ja jeg skal jo have de bleer så pyt med prisen...

Anmeld

23. august 2012

Benjamins'mor

I løvbjerg er der også bleer 50-56 stk til 50 kr.

Anmeld

23. august 2012

maria_wlt

MorDk skriver:

Idag var vi en tur i Aldi. Kæbte 5 pakker Vibelle-bleer i april måned.

Idag er de steget 7 kr. 7 kroner!!! Det sys jeg faktisk er en stor prisstigning! Hvad siger I? (De er vel også steget i jeres Aldi'er)?

Det blev gjort i vores Aldi for et par mdr siden.. Derfor vi er gået over til Rema 1000 nu...

En nr 4 koster 50 kr og 50 stk, en nr 5 koster 50 kr for 40 stk.

Anmeld

23. august 2012

marius' mor

maria_wlt skriver:

Det blev gjort i vores Aldi for et par mdr siden.. Derfor vi er gået over til Rema 1000 nu...

En nr 4 koster 50 kr og 50 stk, en nr 5 koster 50 kr for 40 stk.

I så fald er prisen for str 5 den samme stykket.. 1.24 og 1.25

Anmeld

23. august 2012

maria_wlt

marius' mor skriver:

I så fald er prisen for str 5 den samme stykket.. 1.24 og 1.25

Ja glemte jeg at skrive...Skriver vist som om man kan læse hvad jeg ellers tænker 

Jeg køber altid til datteren også så det kan kun betale sig at købe nr 5 i Rema også når jeg alligevel er der.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.