Føler mig vred, sur og ked af det !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2012

**Ønskebabyen

Kongmulle skriver:

Syntes det er dybt ironisk, når man i kirken lærer "i skal drikke mit blod og dette er jesu legme".

Ja MEGET!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2012

fairlady

FruStolpe skriver:

Det er jeg godt klar over. Men det er princippet i at hvis forældrene KUNNE vælge, så ville de lade deres børn dø....

Jeg er forarget og rystet over at man kan ha den holdning. Nu prøver jeg så om jeg kan finde ud af grunden...

Jeg synes at det er en voldsom konklusion du er nået frem til. Det er jo ikke fordi de ikke vil give barnet noget for at overleve. Der er andre metoder end blodtranfusion.

Selvfølgelig er der nogle JV der er meget finatiske, det bryder jeg mig heller ikke om -uanset vi snakker om religion eller noget andet.

Anmeld

20. juli 2012

Victoriasmor88

Jeg arbejder som sygeplejerske og har været udsat for at lægerne tog en beslutning ang. et mindre barn om at give blod da barnet ellers ikke ville overleve, hvilket jeg synes er helt okay  

Ellers ved jeg at de kan blive behandlet med EPO, der får knoglemarven til at danne flere røde blodlegemer, det er en dyr behandling og ikke alle kan det. Men det er en af de muligheder de har  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.