G-streng vs. Hipsters

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

FrkT

Jeg går udelukkende med g-streng. Hader hipsters.. synes de kommer til at kravle sådan og sidde træls, mega irriterende fornemmelse konstant. G-streng sidder bare hvor de skal, LOL....

Desuden synes manden herhjemme også at hipsters = mormortrusser = IKKE sexet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Kloster

Jeg har stemt hipsters. Før i tiden gik jeg altid i g-streng, men synes ikke de er særlige behagelige mere. Har nok fået en anden form

Men nogen der kan fortælle mig, hvad forskellen på hipsters og hotpants er? Sorry...

Anmeld

19. juli 2012

FrkT

Kloster skriver:

Jeg har stemt hipsters. Før i tiden gik jeg altid i g-streng, men synes ikke de er særlige behagelige mere. Har nok fået en anden form

Men nogen der kan fortælle mig, hvad forskellen på hipsters og hotpants er? Sorry...

Uden at jeg er 100 % sikker, så er hipsters lig med undertøj (underbukser), hvor hotpants er gigasmå og tætsiddende shorts, hvilket altså er lig med "ydertøj" 

Anmeld

19. juli 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Jeg går med Hipsters og lign. Gik i mange mange år KUN med G-streng, men sys ærligt talt ikke de er så sexy... (får en underlig røv af dem) Men engang var de det eneste rigtige...*S* Personligt kan min mand også meget bedre lide hipsters... og gerne med blonder *sf*

Always Hipsters .. Specielt björn börg

Anmeld

19. juli 2012

Kongmulle

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Jeg går med Hipsters og lign. Gik i mange mange år KUN med G-streng, men sys ærligt talt ikke de er så sexy... (får en underlig røv af dem) Men engang var de det eneste rigtige...*S* Personligt kan min mand også meget bedre lide hipsters... og gerne med blonder *sf*

Har sagt andet da jeg bruger begge ( altså ikke samtidig GG)

Anmeld

19. juli 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Jeg har stemt blankt, da jeg går med begge dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.