G-streng vs. Hipsters

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

emsaroto

hipsters..

de er dejlige og behagelige heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Miss Church

Jeg bruger begge dele lige meget  

Anmeld

19. juli 2012

Muffinmus

mest g-streng men kan selv super godt lidt hipsters:-)

Så har stemt blankt, da jeg selv foretrækker hipsters, men min mand HADER dem, han synes ikke det er små søde shorts lignende g-strenge, men bare store underbukser, blonder eller ej. Han gider ikke se min røv i dem, synes ikke de er frække, kun  g-streng..så bruger mest de andre for at gøre ham glad:-)

Anmeld

19. juli 2012

Plysbjørnen

Alm. Sloggi

Anmeld

19. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Før jeg fødte - g-string.

Nu synes jeg "less is more" er langt mere sexet. Så er gået over til Hipsters

Anmeld

19. juli 2012

MortilElias2010

Før Elias gik jeg næsten udelukkende med g-streng og syntes min bagdel var røvsexet i dem. Men som andre når jeg havde min menstruation, havde jeg det bedst i mormor trusser og sådan er det også den dag idag. Efter Elias er jeg dog holdt op med at bruge g-streng undtagen når de bukser jeg skal have på eller nederdel påkræver at jeg ingen kanter gider og ikke ejer meget sømløst undertøj, men ellers tyer jeg til hipsters alle dage. Har hverken været meget for tamponer eller g-streng siden fødslen! 

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

MortilElias2010 skriver:

Før Elias gik jeg næsten udelukkende med g-streng og syntes min bagdel var røvsexet i dem. Men som andre når jeg havde min menstruation, havde jeg det bedst i mormor trusser og sådan er det også den dag idag. Efter Elias er jeg dog holdt op med at bruge g-streng undtagen når de bukser jeg skal have på eller nederdel påkræver at jeg ingen kanter gider og ikke ejer meget sømløst undertøj, men ellers tyer jeg til hipsters alle dage. Har hverken været meget for tamponer eller g-streng siden fødslen! 

Anmeld

19. juli 2012

Muhmi

Helt klart G-streng... er nu også vild med hipsters eller boxershorts... Men min røv har altså vænnet sig til at der er en snor imellem balderne, så det er svært at undvære

Anmeld

19. juli 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Sys G-hakkere klør i R*ven *LOL*

Og så får man laaaange baller .... tihi

Hahaha... NÅ jeg vidste ikke at det var derfor jeg havde laaange balder haha

Anmeld

19. juli 2012

MortilCilas

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Jeg går kun med hipsters

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.