G-streng vs. Hipsters

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

SS82

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Jeg går med Hipsters og lign. Gik i mange mange år KUN med G-streng, men sys ærligt talt ikke de er så sexy... (får en underlig røv af dem) Men engang var de det eneste rigtige...*S* Personligt kan min mand også meget bedre lide hipsters... og gerne med blonder *sf*

det samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Frk.S

Jeg har stemt 'andet' da jeg bruger degge dele 

Det samme her.

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Præsis... sys ofte det ligner noget der er løgn!

Enten skal man photoshoppes til extremer eller også som du siger bare have en popo der siger spar 2 (fra naturens side) ♥

Jeps, helt enig
Altså, jeg viser hellere min bagdel i hipsters end i g-streng, og sådan er det bare. synes slet ikke det ser pænt ud til mig med g-streng, til trods for at jeg ellers har en ganske udemærket krop. Min kæreste er dog uenig, sådan er man forskellige

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Dinna88 skriver:

Jeps, helt enig
Altså, jeg viser hellere min bagdel i hipsters end i g-streng, og sådan er det bare. synes slet ikke det ser pænt ud til mig med g-streng, til trods for at jeg ellers har en ganske udemærket krop. Min kæreste er dog uenig, sådan er man forskellige

Sys G-hakkere klør i R*ven *LOL*

Og så får man laaaange baller .... tihi

Anmeld

19. juli 2012

Adrina

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Jeg går med Hipsters og lign. Gik i mange mange år KUN med G-streng, men sys ærligt talt ikke de er så sexy... (får en underlig røv af dem) Men engang var de det eneste rigtige...*S* Personligt kan min mand også meget bedre lide hipsters... og gerne med blonder *sf*

Går med begge dele, men pt mest med hipsters. Det føles mere behageligt , nu jeg er gravid. Plus, min kæreste synes det er herre frækt med hipsters (synes han nu ogs med g-steng )

Anmeld

19. juli 2012

LouiseRH

Går i begge dele
Men når tante rød er her, er det udelukkende hipsters!

Anmeld

19. juli 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
tarkoflen skriver:

Jeg går kun i hipsters og hvis jeg har tøj på, der kræver, at man ikke kan se en trussekant, så står den på sømløse trusser... Jeg kan slet ikke holde ud at have g-streng på, synes det er virkelig ubehageligt! Og så får jeg altså også en mærkelig røv i dem

Har det lige som dig

Anmeld

19. juli 2012

Isabella_mor

det kommer an på hvilke bukser/nederdel/kjoler jeg skal have på... jeg vil ikke have 4 røvballer.

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Sys G-hakkere klør i R*ven *LOL*

Og så får man laaaange baller .... tihi

Hahahahah, som du da kan skrive det  

Anmeld

19. juli 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Har stemt andet, da jeg mest er til g-streng (har en lækker røv i dem )
Men mens jeg er gravid er jeg mest til hipsters. Og ellers afhænger det også af tøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.