G-streng vs. Hipsters

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad foretrækker du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.778 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

MorDk

Hvad går du med?

Jeg går med Hipsters og lign. Gik i mange mange år KUN med G-streng, men sys ærligt talt ikke de er så sexy... (får en underlig røv af dem) Men engang var de det eneste rigtige...*S* Personligt kan min mand også meget bedre lide hipsters... og gerne med blonder *sf*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

FrkLarsen

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Jeg har stemt 'andet' da jeg bruger degge dele 

Anmeld

19. juli 2012

Koen.

G-streng, men når tante rød er på besøg har jeg det bedst med hipsters

Anmeld

19. juli 2012

Clisolka

tanja. skriver:

G-streng, men når tante rød er på besøg har jeg det bedst med hipsters

Det samme her 

Anmeld

19. juli 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Jeg går med Hipsters og lign. Gik i mange mange år KUN med G-streng, men sys ærligt talt ikke de er så sexy... (får en underlig røv af dem) Men engang var de det eneste rigtige...*S* Personligt kan min mand også meget bedre lide hipsters... og gerne med blonder *sf*

Anmeld

19. juli 2012

Dinna88

Jeg har nok 90% hipsters, men i visse bukser, kjoler m.m. er hipsters altså en katastrofe. Så jeg har ofte g-streng på, af hensyn til udseendet MED tøj på 

jeg snakkede med to veninder om det forleden - det er jo faktisk ret underligt at mange går med g-streng, når det er de færreste der kan bære det, så at sige, når man ikke har bukser på. Det kræver virkelig en popo der siger spar 2 

Anmeld

19. juli 2012

tarkoflen

Jeg går kun i hipsters og hvis jeg har tøj på, der kræver, at man ikke kan se en trussekant, så står den på sømløse trusser... Jeg kan slet ikke holde ud at have g-streng på, synes det er virkelig ubehageligt! Og så får jeg altså også en mærkelig røv i dem

Anmeld

19. juli 2012

FruK

MorDk skriver:

Hvad går du med?

Anmeld

19. juli 2012

-Sigrid-

tarkoflen skriver:

Jeg går kun i hipsters og hvis jeg har tøj på, der kræver, at man ikke kan se en trussekant, så står den på sømløse trusser... Jeg kan slet ikke holde ud at have g-streng på, synes det er virkelig ubehageligt! Og så får jeg altså også en mærkelig røv i dem

Ditto 

Anmeld

19. juli 2012

MorDk

Dinna88 skriver:

Jeg har nok 90% hipsters, men i visse bukser, kjoler m.m. er hipsters altså en katastrofe. Så jeg har ofte g-streng på, af hensyn til udseendet MED tøj på 

jeg snakkede med to veninder om det forleden - det er jo faktisk ret underligt at mange går med g-streng, når det er de færreste der kan bære det, så at sige, når man ikke har bukser på. Det kræver virkelig en popo der siger spar 2 

Præsis... sys ofte det ligner noget der er løgn!

Enten skal man photoshoppes til extremer eller også som du siger bare have en popo der siger spar 2 (fra naturens side) ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.