Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Jeg havde følelsen med Silas at han var en dreng (Jeg håbede pige) men inderst inde kunne jeg bare mærke at det blev en dreng og det fik vi jo bekræftet, både til MD-scanningen og da han blev født Nu her har jeg igen på fornemmelsen at det bliver en dreng, selvom alle omkring mig siger at det bliver en pige... Jeg bliver jo glad ligemeget hvad det bliver, (pas på, kliché ) bare det bliver sundt og raskt Havde i selv den fornemmelse og holdt den stik?
Jeg havde følelsen med Silas at han var en dreng (Jeg håbede pige) men inderst inde kunne jeg bare mærke at det blev en dreng og det fik vi jo bekræftet, både til MD-scanningen og da han blev født
Nu her har jeg igen på fornemmelsen at det bliver en dreng, selvom alle omkring mig siger at det bliver en pige...
Jeg bliver jo glad ligemeget hvad det bliver, (pas på, kliché ) bare det bliver sundt og raskt
Havde i selv den fornemmelse og holdt den stik?
jeg var overbevist om at jeg fik en dreng, håbede på en pige og alle mine scanninger viste en pige så her holdte det ikke hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg begyndte at kalde min datter for hende da jeg var 8 uger henne, og fortsatte standhaftigt til hun blev født - og fortsætter endnu
piadas skriver: Jeps! Jeg har haft ret alle fire gange! Dreng-pige-pige og nu venter vi os endnu en dreng til oktober. Det er vildt mærkeligt, at man kan fornemme det, men jeg har været ret sikker hver gang - og det vidste sig jo at holde stik! Med mindre det selvfølgelig viser sig, at de tog fejl både til kønsscanningen og MD denne gang - begge sagde dreng uafhængigt af hinanden. Svaret får vi om et par måneder eller tre! Jeg har dog også haft nogle symptomer, som indikerede det ene eller det andet køn. Jeg har haft mere kvalme med drengene end pigerne, og pigerne har givet mig rigtig stærke negle under graviditeterne, mens jeg med drengene har haft de samme trælse negle, som flækker hele tiden! Jeg læste for flere år siden en artikel vedr. det, og undersøgelser viser, at 80-90% af gravide kvinder, som drømmer om kønnet, får ret!
Jeps! Jeg har haft ret alle fire gange!
Dreng-pige-pige og nu venter vi os endnu en dreng til oktober.
Det er vildt mærkeligt, at man kan fornemme det, men jeg har været ret sikker hver gang - og det vidste sig jo at holde stik!
Med mindre det selvfølgelig viser sig, at de tog fejl både til kønsscanningen og MD denne gang - begge sagde dreng uafhængigt af hinanden. Svaret får vi om et par måneder eller tre!
Jeg har dog også haft nogle symptomer, som indikerede det ene eller det andet køn. Jeg har haft mere kvalme med drengene end pigerne, og pigerne har givet mig rigtig stærke negle under graviditeterne, mens jeg med drengene har haft de samme trælse negle, som flækker hele tiden!
Jeg læste for flere år siden en artikel vedr. det, og undersøgelser viser, at 80-90% af gravide kvinder, som drømmer om kønnet, får ret!
Første gang jeg drømte om baby var det en pige, anden gang jeg drømte om baby var det en dreng ;b
Marts<3 skriver: Af en eller anden årsag gik der Langtid før jeg fik den første tanke om hvilket køn det kunne være... Pludselig en morgen vågnede jeg til tanken, at det var en dreng. Og ganske rigtig var der en tap på skærmen:-) Næste gang vil jeg ikke vide kønnet... Det må være crazy at opleve...
Af en eller anden årsag gik der Langtid før jeg fik den første tanke om hvilket køn det kunne være... Pludselig en morgen vågnede jeg til tanken, at det var en dreng. Og ganske rigtig var der en tap på skærmen:-)
Næste gang vil jeg ikke vide kønnet... Det må være crazy at opleve...
Præcis! Vi vil heller ikke vide kønnet denne gang simpelthen fordi det bliver alt for vildt at få at vide om det blev en dreng eller pige lige når man har født Jeg bliver super glad ligemeget hvad det bliver, havde ikke den samme følelse med Silas for jeg håbede virkelig på en pige, men den her gang kunne det virkelig ikke rage mig mindre om det er en pige eller en dreng, ganske enkelt fordi jeg nu ved hvordan en dreng fungerer og vi har alt tøj til ham hvis det er, men hvis det bliver en pige bliver det super hyggeligt at skulle ud og købe prinsessetøj
Jeg drømte flere gange at det blev en dreng. Og jeg havde det på fornemmelsen. (jeg håbede på det blev en dreng)
Også kom der sørme to drenge.
Jeg drømte både at jeg fik en dreng og en pige. Men da hun sagde kønnet vidste jeg det allerede, og det kom overhovedet ikke bag på mig.
Da jeg fandt ud af at jeg var gravid og vi begyndte at snakke om hvilket køn det ville blive var mit svar altid at det er en dreng, og kunne bare føle at det blev en dreng og kunne heller ikk få mig selv til at sige at det måske er en pige.. Jeg havde ikk et ønske om at jeg hellere vil ha de ene køn frem for det andet for det ikk noget jeg tænker over mEN BÅDE TIL md scanning og 3d scanning blev det bekræftet at det var en dreng
Skørt... I nat drømte jeg at jeg fik tvillingepiger.... Hmmmm....
Kunne da være hyggeligt
Jeg var også ret sikker i min fornemmelse om at jeg fik en dreng, da jeg var gravid med min søn drømte om det og tog mig selv i at kigge udelukkende på blå ting.
Denne gang er det så omvendt. Selvom jeg slet ikke er så langt henne.. Inden jeg stod med en positiv test kunne jeg ikke forestille mig at få en pige - hvilket nok ikke er så underligt, jeg er jo vant til en dreng men nu ligger mine tanker sig naturligt på en pige. Underligt. Kigger mest på pigeting. Og det er ikke fordi jeg ikke ønsker en dreng, det ville da også være skønt med to drengebørn men min fornemmelse siger pige. Så nu må vi se
da jeg ventede vores datter, sagde alle rundt om mig at det blev en dreng men havde bare på fornemmelsen at det blev en pige ja var næsten 100% sikker på det blev en pige.. da jeg så fik AK i uge 32+3 og min mand sagde ja du fik ret det blev en lille pige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128