Kan/kunne i "mærke" kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

pemiro

Muhmi skriver:

Jeg havde følelsen med Silas at han var en dreng (Jeg håbede pige) men inderst inde kunne jeg bare mærke at det blev en dreng og det fik vi jo bekræftet, både til MD-scanningen og da han blev født

Nu her har jeg igen på fornemmelsen at det bliver en dreng, selvom alle omkring mig siger at det bliver en pige...

Jeg bliver jo glad ligemeget hvad det bliver, (pas på, kliché )  bare det bliver sundt og raskt

Havde i selv den fornemmelse og holdt den stik?

Jeg fornemmede det blev en dreng, snakkede endda i søvne om drengebørn
Og vi fik en dreng for en måned siden

Vi fik at vide af jordemoder til kønsscanning, at ca 90% af de kommende mødre, som har en fornemmelse (og ikke bare et ønske), rent faktisk har den rikgtige fornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Frk.S

Jeg havde en ret tydelig fornemmelse af en pige - og ja, Freja er en pige.

Anmeld

18. juli 2012

Sara.

Jeg har ikke rigtig haft nogen fornemmelse, hverken ved min søn eller ved min datter...

Min fornemmelse skiftede lid som vinden blæste

Anmeld

18. juli 2012

LineSchack

Muhmi skriver:

Jeg havde følelsen med Silas at han var en dreng (Jeg håbede pige) men inderst inde kunne jeg bare mærke at det blev en dreng og det fik vi jo bekræftet, både til MD-scanningen og da han blev født

Nu her har jeg igen på fornemmelsen at det bliver en dreng, selvom alle omkring mig siger at det bliver en pige...

Jeg bliver jo glad ligemeget hvad det bliver, (pas på, kliché )  bare det bliver sundt og raskt

Jeg havde også en stærk fornemmelse som sagde at jeg fik en lille pige. Godt nok var der mange på Skejby der mente vi fik en dreng. Men en sød sygeplejeske som vi havde til alle Mine ekstra scanninger kiggede efter hver gang og hun var en mio. Gange sikker på at det var  pige. Hun havde ret og der kom den smukkeste lille prinsesse ud... Min eks svigerinde var også 100 på at hun fik en dreng og han er idag 3 år.. Tror mødre har en eller anden evne. Og sommetider kan man se det på maven.. Jeg troede ikk på det men det rigtig nok ... 

Anmeld

18. juli 2012

Marts<3

Af en eller anden årsag gik der Langtid før jeg fik den første tanke om hvilket køn det kunne være... Pludselig en morgen vågnede jeg til tanken, at det var en dreng. Og ganske rigtig var der en tap på skærmen:-)

Næste gang vil jeg ikke vide kønnet... Det må være crazy at opleve... 

Anmeld

18. juli 2012

2babygirls

Muhmi skriver:

Aner ikke hvad der gemmer sig derinde.
Tættere pige med Madeleine fordi den kinesiske sagde det, og det gør den også igen, men ved det ærlig talt ikke.

Anmeld

18. juli 2012

Guldimaven

Jeg havde også på fornemmelsen det var en dreng.. Og det var rigtig!

Anmeld

18. juli 2012

2babygirls

Muhmi skriver:

Aner ikke hvad der gemmer sig derinde.
Tættere pige med Madeleine fordi den kinesiske sagde det, og det gør den også igen, men ved det ærlig talt ikke.

Anmeld

18. juli 2012

FruK

Overhovedet ikke... da jeg ventede min søn var jeg sikker på, at han skulle hedde Katrine - indtil jeg sad med ham i armene. Så kunne jeg godt se, at vi hellere måtte finde på noget andet!

Denne gang har jeg holdt mig fra at gætte - men ved nu fra moderkagebiopsien, at det er en pige.

Anmeld

18. juli 2012

LHS

Jeg er kun 14+5 og kender derfor ikke kønnet endnu. Men har siden scanning i uge 8 haft en stærk fornemmelse af at det er en dreng. Har faktisk kaldt "den" ham! Men for en uge siden drømte jeg at vi fik en lille pige, så nu er jeg bare rigtig meget i tvivl. Men bare den er sund og rask er vi ligeglade med kønnet. Men underligt at have sådan en stærk følelse af hvilket køn det er, uden nogen forudsætning for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.