Kan/kunne i "mærke" kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

cici

Jeg er også helt sikker på en dreng.. Det er mærkeligt med sådan en fornemmelse.. Jeg er kun 7uger henne
Hvis alt går godt med spiren, er der jo lang tid før min nysgerrighed bliver stillet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Muhmi skriver:

Jeg havde følelsen med Silas at han var en dreng (Jeg håbede pige) men inderst inde kunne jeg bare mærke at det blev en dreng og det fik vi jo bekræftet, både til MD-scanningen og da han blev født

Nu her har jeg igen på fornemmelsen at det bliver en dreng, selvom alle omkring mig siger at det bliver en pige...

Jeg bliver jo glad ligemeget hvad det bliver, (pas på, kliché )  bare det bliver sundt og raskt

Havde i selv den fornemmelse og holdt den stik?

Altså - man har jo 50% chance for at 'gætte' rigtigt  Første gang troede jeg, jeg ventede en dreng - det var egentlig mest fordi jeg syntes alle fik/havde piger - så der måtte da være nogen, der fik de drenge  men det var jo så en pige  

Anden gang troede jeg også det blev en dreng, men min mand var sikker på, at det var en pige igen, så han fik min faktisk til at tro, at det var det nok - til sidst. Og det var jo så en dreng....  Ha ha. 

Denne gang er jeg jo kun 9+2, så så længe har jeg jo heller ikke været gravid endnu... Men med det lille grundlag jeg har at sammenligne på, synes jeg, at denne graviditet endnu ligner første gang mest.. Om det så er fordi, jeg venter en pige igen eller.... Det skal jeg ikke kunne sige  Det finder vi først ud af i februar  Vi vil nemlig heller ikke vide, hvad det bliver denne gang.

/ Taco78 

Anmeld

17. juli 2012

Lotus86

Jeg var af en eller anden årsag slet slet ikke i tvivl om, at det var en dreng vi ventede os, og ganske rigtigt Var blevet meget overrasket, hvis scanningen havde vist en pige, selvom hun da havde været lige så velkommen

Anmeld

17. juli 2012

Pige2009

Muhmi skriver:

Jeg havde følelsen med Silas at han var en dreng (Jeg håbede pige) men inderst inde kunne jeg bare mærke at det blev en dreng og det fik vi jo bekræftet, både til MD-scanningen og da han blev født

Nu her har jeg igen på fornemmelsen at det bliver en dreng, selvom alle omkring mig siger at det bliver en pige...

Jeg bliver jo glad ligemeget hvad det bliver, (pas på, kliché )  bare det bliver sundt og raskt

Overhovedet ikke! Var faktisk overbevist om, at det blev en dreng og talte til babyen i maven som en dreng, men impulsivt besluttede jeg i uge 32 under 3D/4D scanningen, at jeg ville vide kønnet, og der gemte sig jo så en lille pige

Anmeld

17. juli 2012

Nadia&Daniel

Muhmi skriver:

Min mavefornemmelse sagde PIGE - og vi fik en PIGE  Vi fik først kønnet at vide, da hun kom til verden

Anmeld

17. juli 2012

piadas

Jeps! Jeg har haft ret alle fire gange!

Dreng-pige-pige og nu venter vi os endnu en dreng til oktober.

Det er vildt mærkeligt, at man kan fornemme det, men jeg har været ret sikker hver gang - og det vidste sig jo at holde stik!

Med mindre det selvfølgelig viser sig, at de tog fejl både til kønsscanningen og MD denne gang - begge sagde dreng uafhængigt af hinanden. Svaret får vi om et par måneder eller tre!

Jeg har dog også haft nogle symptomer, som indikerede det ene eller det andet køn. Jeg har haft mere kvalme med drengene end pigerne, og pigerne har givet mig rigtig stærke negle under graviditeterne, mens jeg med drengene har haft de samme trælse negle, som flækker hele tiden!

Jeg læste for flere år siden en artikel vedr. det, og undersøgelser viser, at 80-90% af gravide kvinder, som drømmer om kønnet, får ret!

Anmeld

17. juli 2012

MyLove E

Muhmi skriver:

Jeg havde ikke nogen fornemmelse. Før jeg lå med presseveer der var jeg slet ikke i tvivl om der var en pige på vej ud.

Men nej vi fik en skøn lille blå dreng:-):-)

Anmeld

17. juli 2012

Alice85

Jeg havde fornemmelsen af pige, og har været til 2 gange kønsscanning og begge sagde pige  (grunden til 2, er 1 i Danmark og 1 i Tyskland, da jeg er bosat over grænsen)

Kæresten ville gerne ha haft dreng først og pige som nummer 2, men passer os nu godt nok alligevel, da svigermor har 2 drenge børnebørn, ved kæresten søster

Anmeld

17. juli 2012

Fenja09

Jeg kunne ikke mærke, hvilket køn vores baby var, men jeg håbede det blev en pige - alle sagde det blev en dreng pga mavens form. Det blev en lille pige

/Fenja

Anmeld

18. juli 2012

chael

Ja de 2 første holdt stik. Men 3. Gang, var jeg meget i tvivl, lige indtil dagen inden vi skulle til kønsscanning. Der blevet bare 100% sikker på det var en dreng. Og det er det også

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.