Kan/kunne i "mærke" kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.072 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

Muhmi

Jeg havde følelsen med Silas at han var en dreng (Jeg håbede pige) men inderst inde kunne jeg bare mærke at det blev en dreng og det fik vi jo bekræftet, både til MD-scanningen og da han blev født

Nu her har jeg igen på fornemmelsen at det bliver en dreng, selvom alle omkring mig siger at det bliver en pige...

Jeg bliver jo glad ligemeget hvad det bliver, (pas på, kliché )  bare det bliver sundt og raskt

Havde i selv den fornemmelse og holdt den stik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Mutti2B

Jeg havde haft 1 drøm om babyen inden jeg kom til kønsscanning og der drømte jeg at det var en lille pige. Min drøm var rigtig, for der gemmer sig en pige derinde

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

Jeg havde fornemmelsen begge gange! Og ja fik ret! *S*

Fødte en søn i 2010 og her i 2012 får jeg en pige ♥

Anmeld

17. juli 2012

_-Kathrine-_

Jeg havde det som dig den første gang...!
Her anden gang var jeg absolut ikke i tvivl om at det er en dreng...!

Anmeld

17. juli 2012

Muhmi

Må godt nok indrømme at jeg synes det er vildt at man sådan kan fornemme det som mor... Jeg aner jo ikke om det bliver en dreng, finder først ud af det den dag han/hun kommer ud  Men synes det er vildt at jeg bare har den fornemmelse

Anmeld

17. juli 2012

HopinWishin

Jaeh jeg får jo først svar midt i august... men jeg tror vi venter os en lille Mikkel....

Anmeld

17. juli 2012

Muhmi

HopinWishin skriver:

Jaeh jeg får jo først svar midt i august... men jeg tror vi venter os en lille Mikkel....

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Jeg havde følelsen med Silas at han var en dreng (Jeg håbede pige) men inderst inde kunne jeg bare mærke at det blev en dreng og det fik vi jo bekræftet, både til MD-scanningen og da han blev født

Nu her har jeg igen på fornemmelsen at det bliver en dreng, selvom alle omkring mig siger at det bliver en pige...

Jeg bliver jo glad ligemeget hvad det bliver, (pas på, kliché )  bare det bliver sundt og raskt

Havde i selv den fornemmelse og holdt den stik?

Ja, hvis det stod til min fornemmelse, så skulle Isabella være en dreng!  Jeg var helt sikker på det blev en dreng, så jeg omtalte baby som "ham" og indgik sågar et væddemål med svigermor, for jeg var 100 % sikker i min sag - indtil vi var til MD-scanning, hvor overlægen var 1000 % sikker på vi ventede en pige 

Lang næse til mig  Men det gjorde bestemt intet med en pige, for på min søsters side er de 2 drenge 

Anmeld

17. juli 2012

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Ja, hvis det stod til min fornemmelse, så skulle Isabella være en dreng!  Jeg var helt sikker på det blev en dreng, så jeg omtalte baby som "ham" og indgik sågar et væddemål med svigermor, for jeg var 100 % sikker i min sag - indtil vi var til MD-scanning, hvor overlægen var 1000 % sikker på vi ventede en pige 

Lang næse til mig  Men det gjorde bestemt intet med en pige, for på min søsters side er de 2 drenge 

Hihihihi okay, ja der kan man bare se

Det er vildt at ens overbevisning kan være falsk på den måde

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Hihihihi okay, ja der kan man bare se

Det er vildt at ens overbevisning kan være falsk på den måde

Haha ja det er lidt sjovt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.