En uge til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Ja har tænkt på om man kan lokke hende til en hindeløsning skal lige opdatere jer senere

Super krydser;-) ;-) alt hvad krydses kan:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Nattøs

babymus77 skriver:

Har du set det billed der ligger i en tråd herinde???? Hvordan alle organer bliver skubbet til side??? Stakkels krop!!! Tror pokker vi næsten ikke kan få luft, nå ting osv..... Bare at rejse sig fra seng sofa kræver mange kræfter:-))

hehe nej det har jeg ikke set.. har du et link

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

Nattøs skriver:

hehe nej det har jeg ikke set.. har du et link

Jeg ska lige prøve at se hvad jeg har kommenteret på, om jeg kan finde det :-) Men det er virkelig skubbet tilSiderne:-) Så der er ikke noget at sige til vi er sådan påOverarb:-)

Anmeld

17. juli 2012

Nattøs

babymus77 skriver:

Jeg ska lige prøve at se hvad jeg har kommenteret på, om jeg kan finde det :-) Men det er virkelig skubbet tilSiderne:-) Så der er ikke noget at sige til vi er sådan påOverarb:-)

hehe vil glæde mig til at se det

Anmeld

17. juli 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Meget gerne  

Anmeld

17. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Jordemor besøg overstået: alt vel og vægtskøn på 3 kg så nu det bare veeente veeeente veeeeeeeente nyt besøg næste tirsdag - håber ikke det blir nødvendigt

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Jordemor besøg overstået: alt vel og vægtskøn på 3 kg så nu det bare veeente veeeente veeeeeeeente nyt besøg næste tirsdag - håber ikke det blir nødvendigt

Ihh det håber vi ikke:-) Vi håber det går i gang a sig selv ;-)

Anmeld

17. juli 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Ihh det håber vi ikke:-) Vi håber det går i gang a sig selv ;-)

Dejligt at det gik godt og 3 kg er en super vægt. Jeg skal også først til jordmoder igen 4 dage over termin og håber virkelig heller ikke at det bliver nødvendigt men nu må vi se. Hvis baby har arvet sin mors selvstændighed og stædighed så er der ikke ti vilde heste der kan lokke hende ud før hvis ikke det passer hende selv, hi hi. 

Manden har Idag lavet hjemmelavet bounty som energi boost til fødslen så hvis hun venter for længe er jeg bange for at der ikke er flere tilbage når de skal bruges

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Dejligt at det gik godt og 3 kg er en super vægt. Jeg skal også først til jordmoder igen 4 dage over termin og håber virkelig heller ikke at det bliver nødvendigt men nu må vi se. Hvis baby har arvet sin mors selvstændighed og stædighed så er der ikke ti vilde heste der kan lokke hende ud før hvis ikke det passer hende selv, hi hi. 

Manden har Idag lavet hjemmelavet bounty som energi boost til fødslen så hvis hun venter for længe er jeg bange for at der ikke er flere tilbage når de skal bruges

Hehe skønt:-) Jeg har bagt kanel snegle i går, menDe får også ben at gå på:-D mine plukkeveer kan mærkes, men de plejer at gå i sig selv igen.... Jeg skal på fredag, og såGår der vel 14 dage igen???

Anmeld

17. juli 2012

projekt-ønskebarn

Lækkert  

Jeg var d. 9 og skal først igen d. 27. Hvis ikke jeg har født inden så der er også lææænge imellem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.