Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har 4 dage synes pludselig at de 9 måneder bare er væk?? Men . puha - de sidste dage her er riiiigtig lange synes jeg :/ Jeg håber altså jeg føder før jer andre (med termin senere end mig) - der er allerede 2 jeg kender der havde termin henholdsvis d. 24 og d. 27, der har født - og her sidder jeg, med 4 dage til termin og veeeenter Mega frustrerende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk P. skriver: Jeg har 4 dage synes pludselig at de 9 måneder bare er væk?? Men . puha - de sidste dage her er riiiigtig lange synes jeg :/ Jeg håber altså jeg føder før jer andre (med termin senere end mig) - der er allerede 2 jeg kender der havde termin henholdsvis d. 24 og d. 27, der har født - og her sidder jeg, med 4 dage til termin og veeeenter Mega frustrerende
Hi hi, det med hudløs tror jeg også vores bebs har i vente
Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af at jeg fødte før termin og nu er termin mandag så satser stadig på at hun kigger frem fredag eller noget.
Sofie: du satsede på Idag ik???
projekt-ønskebarn skriver: Hi hi, det med hudløs tror jeg også vores bebs har i vente Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af at jeg fødte før termin og nu er termin mandag så satser stadig på at hun kigger frem fredag eller noget. Sofie: du satsede på Idag ik???
haha kender fornemmelsen
Har selv termin på torsdag efter scanning damens vurdering og ellers har jeg termin i dag ifølge mig og egen læge
Nattøs skriver: haha kender fornemmelsen Har selv termin på torsdag efter scanning damens vurdering og ellers har jeg termin i dag ifølge mig og egen læge
Mor til Liva skriver:Det kan ske hvornår det skal være nu.... Spændende
babymus77 skriver: Ihh hvor spændende, hvornår det så bliver:-) men uanset så er det lige op over:-) Hvert øjeblik det ska være:-)
Ihh hvor spændende, hvornår det så bliver:-) men uanset så er det lige op over:-) Hvert øjeblik det ska være:-)
hehe ja det er så VILDT at tænke på...
Synes min maven hen over natten er blevet mere hård helt op under brysterne, fik kæresten til at mærke og han kunne tydelig mærke det. der plejer at være lidt blødt der.
Nattøs skriver: hehe ja det er så VILDT at tænke på... Synes min maven hen over natten er blevet mere hård helt op under brysterne, fik kæresten til at mærke og han kunne tydelig mærke det. der plejer at være lidt blødt der.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128