En uge til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har 4 dage  synes pludselig at de 9 måneder bare er væk?? Men . puha - de sidste dage her er riiiigtig lange synes jeg :/ Jeg håber altså jeg føder før jer andre (med termin senere end mig) - der er allerede 2 jeg kender der havde termin henholdsvis d. 24 og d. 27, der har født - og her sidder jeg, med 4 dage til termin og veeeenter Mega frustrerende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Jeg har 4 dage  synes pludselig at de 9 måneder bare er væk?? Men . puha - de sidste dage her er riiiigtig lange synes jeg :/ Jeg håber altså jeg føder før jer andre (med termin senere end mig) - der er allerede 2 jeg kender der havde termin henholdsvis d. 24 og d. 27, der har født - og her sidder jeg, med 4 dage til termin og veeeenter Mega frustrerende

Jaa Sveske det forstår jeg godt!!! Jeg tænker ogsåGad vide hvordan det går i gang?? Jeg har tit plukkeveer og bedst som jeg tror nu tager de ved, så er de væk thi hi;-) ;-) Det bliver såSkønt at få bebserne ud!!!! Er bange for min han blir hudløs på kinderne, af alle de mys der venter ham;-)

Anmeld

17. juli 2012

projekt-ønskebarn

Hi hi, det med hudløs tror jeg også vores bebs har i vente  

Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af at jeg fødte før termin og nu er termin mandag så satser stadig på at hun kigger frem fredag eller noget. 

Sofie: du satsede på Idag ik??? 

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Hi hi, det med hudløs tror jeg også vores bebs har i vente  

Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af at jeg fødte før termin og nu er termin mandag så satser stadig på at hun kigger frem fredag eller noget. 

Sofie: du satsede på Idag ik??? 

Okay vi laver lige en baby deal: Sofie i dag, dig fredag, mig søndag:-) Det ville være perfekt;-))

Anmeld

17. juli 2012

Nattøs

haha kender fornemmelsen 

Har selv termin på torsdag efter scanning damens vurdering og ellers har jeg termin i dag ifølge mig og egen læge 

Anmeld

17. juli 2012

Mor til L&S

Det kan ske hvornår det skal være nu.... Spændende

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

Nattøs skriver:

haha kender fornemmelsen 

Har selv termin på torsdag efter scanning damens vurdering og ellers har jeg termin i dag ifølge mig og egen læge 

Ihh hvor spændende, hvornår det så bliver:-) men uanset så er det lige op over:-) Hvert øjeblik det ska være:-)

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

Mor til Liva skriver:

Det kan ske hvornår det skal være nu.... Spændende

Jaa det er en underlig fornemmelse:-) Men fedt at vide at der dog ikke går uendelig af tid inden han banker på;-) Går det godt med jeres lille bitte nye fyr????

Anmeld

17. juli 2012

Nattøs

babymus77 skriver:

Ihh hvor spændende, hvornår det så bliver:-) men uanset så er det lige op over:-) Hvert øjeblik det ska være:-)

hehe ja det er så VILDT at tænke på...

Synes min maven hen over natten er blevet mere hård helt op under brysterne, fik kæresten til at mærke og han kunne tydelig mærke det. der plejer at være lidt blødt der.

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

Nattøs skriver:

hehe ja det er så VILDT at tænke på...

Synes min maven hen over natten er blevet mere hård helt op under brysterne, fik kæresten til at mærke og han kunne tydelig mærke det. der plejer at være lidt blødt der.

Ja min har også ændret sig de sidste dage.. Også de steder jeg plejer at få hans fod i siden, den placering er også rykket.... Det er pudsigt det sådan kan flytte sig:-) Er så spændt på hvordan det går i gang?? Om det går i gang selv? De første to gange fødte jeg før termin, 26 dage og 3 dage, så spændt på denne gang:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.