En uge til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.926 visninger
40 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

babymus77

Hvor er det vildt jeg efter så mange dage, uger, måneder nu kan sige en UGE til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

projekt-ønskebarn

Jeg havde 1 uge igår. Det er helt surrealistisk og længe længe ventet og nu er det bare lige om lidt og kan ske når som helst  

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg havde 1 uge igår. Det er helt surrealistisk og længe længe ventet og nu er det bare lige om lidt og kan ske når som helst  

Det er så fantastisk vi er nået hertil:-) Det er vildt på en måde ikk??? Glæder mig til at følge og læse om fødsel og bebs:-) Når vi nu har fulgtes hele vejen :-) Ønsker dig en dejlig fødsel når det går i gang:-) Knus Anne

Anmeld

17. juli 2012

projekt-ønskebarn

Det er helt vildt, både surrealistisk men også fantastisk dejligt. Er så spændt på at møde hende og møde hende for første gang.

Ja jeg er også spændt på at se alle jer andres bebser og hvordan det hele forløber. 

Tusind tak, ønsker også dig den bedste fødsel og håber du får en fantastisk oplevelse. Glæder mig til updates, billeder og fb

Anmeld

17. juli 2012

babyone

Det er vildt tiden går så stærkt, man hr jo først lige set de to streger Jeg har så termin idag, det er lidt vildt, og ville da være en smuk morgenm at komme hertil på.Skal til jordemoder til middag, så må vi se hvad hun siger, men håber nu jeg bare får lov at gå, så det går naturens gang.

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

Ihhh ja nu kommer det tæt på!!! Spændende ♥

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

babyone skriver:

Det er vildt tiden går så stærkt, man hr jo først lige set de to streger Jeg har så termin idag, det er lidt vildt, og ville da være en smuk morgenm at komme hertil på.Skal til jordemoder til middag, så må vi se hvad hun siger, men håber nu jeg bare får lov at gå, så det går naturens gang.

Ihh hvor skønt:-) Dejlig morgen at vågne til, og tænke er det mon i dag;-) Ønsker dig en fantastisk fødsel, og glæder mig til fb og håber du smider en upper om Jdm besøg:-) Jeg skal først på fredag, så er spændt på hvad hun siger:-) Krydser for jeres bebs vælger denne smukke dag at se dagens lys på;-) knus anne

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

MorDk skriver:

Ihhh ja nu kommer det tæt på!!! Spændende ♥

Jaaa det føles så langt væk, og alligevel tæt på;-) Alt den tid man ventede på 2 streger, og så vente tiden på til han er færdig bagt:-) :-) Og så er tiden snart inde til han er her;-) Weeeee kan næsten ikke vente:-)

Anmeld

17. juli 2012

babyone

babymus77 skriver:

Ihh hvor skønt:-) Dejlig morgen at vågne til, og tænke er det mon i dag;-) Ønsker dig en fantastisk fødsel, og glæder mig til fb og håber du smider en upper om Jdm besøg:-) Jeg skal først på fredag, så er spændt på hvad hun siger:-) Krydser for jeres bebs vælger denne smukke dag at se dagens lys på;-) knus anne

Det ville være en skøn dag ja. Tiden går stærkt og tro mig den sidste uge går endnu hurtigere

Jeg giver lige en lille update på jordemoder besøget, forventer dog ikk der skal skedet store, mon ikk det er som de andre besøg.

God dag

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

babyone skriver:

Det ville være en skøn dag ja. Tiden går stærkt og tro mig den sidste uge går endnu hurtigere

Jeg giver lige en lille update på jordemoder besøget, forventer dog ikk der skal skedet store, mon ikk det er som de andre besøg.

God dag

Da jeg ventede min søn for 11 år siden, kunne man lokke dem til at lave en undersøgelse indv. Og det satte det såI gang;-) Altid spændende at høre når finalen er så tæt på;-) Også rigtig god dag til dig;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.