En uge til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Okay vi laver lige en baby deal: Sofie i dag, dig fredag, mig søndag:-) Det ville være perfekt;-))

Det lyder helt perfekt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Det lyder helt perfekt  

Hørte i det bebser;-))

Anmeld

17. juli 2012

Nattøs

babymus77 skriver:

Ja min har også ændret sig de sidste dage.. Også de steder jeg plejer at få hans fod i siden, den placering er også rykket.... Det er pudsigt det sådan kan flytte sig:-) Er så spændt på hvordan det går i gang?? Om det går i gang selv? De første to gange fødte jeg før termin, 26 dage og 3 dage, så spændt på denne gang:-)

hehe ja den fod kan godt nok være mange dumme steder 

igår kunne jeg nærmest ikke nå sodavanden på bordet, fordi at foden lige skulle ligge, så det gjorede sådan lidt ubehageligt ondt, når jeg ville række mig forover så blev bare ved med at puffe til maven der og lidt efter lidt, blev den skubbet lidt ud til siden jamen mange tak hehe... 

til morgen havde jeg det som om at en lå oven på min vejrtrækning, så jeg måtte kæmpe hårdere for at trække vejret, rejste mig også også føles det ikke tung længere..

Anmeld

17. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jo- jeg har hele tiden troet idag , meeen.. det lader det nu ikke til :/ skal til jordemor idag, håber hun kan komme med nogle opløftende ord

og tror også vores børn får mange kram og kys hehe

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

Nattøs skriver:

hehe ja den fod kan godt nok være mange dumme steder 

igår kunne jeg nærmest ikke nå sodavanden på bordet, fordi at foden lige skulle ligge, så det gjorede sådan lidt ubehageligt ondt, når jeg ville række mig forover så blev bare ved med at puffe til maven der og lidt efter lidt, blev den skubbet lidt ud til siden jamen mange tak hehe... 

til morgen havde jeg det som om at en lå oven på min vejrtrækning, så jeg måtte kæmpe hårdere for at trække vejret, rejste mig også også føles det ikke tung længere..

Har du set det billed der ligger i en tråd herinde???? Hvordan alle organer bliver skubbet til side??? Stakkels krop!!! Tror pokker vi næsten ikke kan få luft, nå ting osv..... Bare at rejse sig fra seng sofa kræver mange kræfter:-))

Anmeld

17. juli 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Hørte i det bebser;-))

Lets hope  

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Jo- jeg har hele tiden troet idag , meeen.. det lader det nu ikke til :/ skal til jordemor idag, håber hun kan komme med nogle opløftende ord

og tror også vores børn får mange kram og kys hehe

Se om du kan lokke hende til at undersøge dig indv det hjalp ved mig de sidste to gange:-) Gi en upper når du kommer hjem:-) :-)

Anmeld

17. juli 2012

BetinaMads

Jeg har termin fredag i næste uge, og har det præcis ligesom jer! De er bare så spændende det hele :-)

Anmeld

17. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Se om du kan lokke hende til at undersøge dig indv det hjalp ved mig de sidste to gange:-) Gi en upper når du kommer hjem:-) :-)

Ja har tænkt på om man kan lokke hende til en hindeløsning skal lige opdatere jer senere

Anmeld

17. juli 2012

babymus77

BetinaMads skriver:

Jeg har termin fredag i næste uge, og har det præcis ligesom jer! De er bare så spændende det hele :-)

Jaa fornemmelsen af den lange ventetid næsten er slut??!! :-) Det er for vildt at tænke over.... Hvad bliver næste skridt til finalen:-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.