Stående bleskift?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Jeg prøvede liiige her før efter min dreng havde været på potten/toilettet... men det måtte jeg altså opgive. Bleen kommer virkelig til at sidde skidt!

Hmm... nogle fif evt?

Vores dreng ville ikke ligge ned når han skulle have ren ble, men han havde på det tidspunkt ikke lært at sige til så han blev jo nødt til at bruge ble...

Han kunne ikke tåle pull-ups så vi lærte ham - han var næsten 4 - at holde på bleen foran mens vi rettede den bag... Heldigvis smed han bleen fra den ene dag til den anden på hans 4 års fødselsdag så det var kun et par måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

K&S

MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Jeg prøvede liiige her før efter min dreng havde været på potten/toilettet... men det måtte jeg altså opgive. Bleen kommer virkelig til at sidde skidt!

Hmm... nogle fif evt?

Jeg magter det sleeeet ikke jeg lægger altid Anton ned, for jeg synes slet ikke bleen kommer til at sidde ordentligt - drengen kan jo slet ikke stå stille imens

Anmeld

16. juli 2012

KarinaBF

MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Hmm... nogle fif evt?

Ja det kan jeg godt

Jeg er pædagog og er meget nemmere hvis man skal skifte mange tissebleer og de har meget tøj på !

gør det også med mine egne det er nemt når man lige er ude et eller andet sted !

jeg støtter bleen op at maven (på mig) og op af barnets numse og så går det nemt men man skal altid rette til i den første side man sætter fast

Held og lykke med øvelsen

Anmeld

17. juli 2012

camilla10

DAs mor skriver:

Man kan også knappe Bodyen over den ene skulder - også et godt trick når de begynder at bruge toilettet

Smart  Den skal jeg huske til senere 

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

KarinaBF skriver:

Ja det kan jeg godt

Jeg er pædagog og er meget nemmere hvis man skal skifte mange tissebleer og de har meget tøj på !

gør det også med mine egne det er nemt når man lige er ude et eller andet sted !

jeg støtter bleen op at maven (på mig) og op af barnets numse og så går det nemt men man skal altid rette til i den første side man sætter fast

Held og lykke med øvelsen

Kom til at tænke på.... Vasker I som pædagoger barnets numse efter de har tisset?

Anmeld

17. juli 2012

KarinaBF

MorDk skriver:

Kom til at tænke på.... Vasker I som pædagoger barnets numse efter de har tisset?

ja jeg gør i hvert fald

Anmeld

17. juli 2012

Pige2009

MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Hmm... nogle fif evt?

Mjjaaa... Har ingen fif, men øvelse gør mester. Er ikke selv nogen ørn til det, men er dog blevet meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.