Stående bleskift?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg siger Mathias skal holde i bleen foran . Og så sætter jeg den fast i den ene side , og så kan jeg selv holde den anden ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

LinLin

Selvfølgelig ;-) - det er en del af pensum på pæd. Sem.

Bed barnet om at holde blusen, sæt den ene Side fast - så den anden og der efter den første igen! - jeg kan i hvert fald ikke i første forsøg

Anmeld

16. juli 2012

AnneBJ

DAs mor skriver:

Selvfølgelig ;-) - det er en del af pensum på pæd. Sem.

Bed barnet om at holde blusen, sæt den ene Side fast - så den anden og der efter den første igen! - jeg kan i hvert fald ikke i første forsøg

Enig!

Anmeld

16. juli 2012

TNBC

MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Jeg prøvede liiige her før efter min dreng havde været på potten/toilettet... men det måtte jeg altså opgive. Bleen kommer virkelig til at sidde skidt!

Hmm... nogle fif evt?

jeg kan goere det paa tvillingerne hernede og de er 8maaneder. men de elsker ogsaa at staa op, saa det goer det meget lettere, men jeg stiller dem mellem mine ben(jeg sidder med boejede ben, saa de holder fast i mine knae) og saa saetter jeg bare bleen paa, og retter den maaske lidt bagefter, men den er ikke faldet af endnu og ingen uheld, saa jeg maa goere det rigtigt.

Anmeld

16. juli 2012

camilla10

Åh, skynd dig lidt at lære det. Det giver så mange færre konflikter på puslebordet. Johannes står helt tæt på mig med ryggen til mig. Jeg starter med at folde bodyens ender ind på mave og ryg, så de er af vejen. Jeg ved hvor snipperne skal sidde for at passe; så sætter jeg den ene side fast først. Til at starte med ligner det noget løst rod, men når jeg når over til den anden side retter jeg til og strammmer ind.

Held og lykke med det.

Anmeld

16. juli 2012

LinLin

camilla10 skriver:

Åh, skynd dig lidt at lære det. Det giver så mange færre konflikter på puslebordet. Johannes står helt tæt på mig med ryggen til mig. Jeg starter med at folde bodyens ender ind på mave og ryg, så de er af vejen. Jeg ved hvor snipperne skal sidde for at passe; så sætter jeg den ene side fast først. Til at starte med ligner det noget løst rod, men når jeg når over til den anden side retter jeg til og strammmer ind.

Held og lykke med det.

Man kan også knappe Bodyen over den ene skulder - også et godt trick når de begynder at bruge toilettet

Anmeld

16. juli 2012

Eliza

jep kan sagtens.. For det er klart det hurtigste når man arbejder i en børnehave med mange blebørn eller når det er vinter, med flyverdragt osv. 

Gør det self ikke nu da mallen kun er 5 mdr

Anmeld

16. juli 2012

Eliza

jep kan sagtens.. For det er klart det hurtigste når man arbejder i en børnehave med mange blebørn eller når det er vinter, med flyverdragt osv. 

Gør det self ikke nu da mallen kun er 5 mdr

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

Kay skriver:

jeps... kan jeg godt... et fif til lidt urolige børn er at du sidder ned (fx på toilettet) og de står på gulvet op af dit skinde ben... så kan du sætte bleen ordentlig mellem skindebenet og barnet og så klister den fast

har skiftet MAAANGE bleer stående

TAK! Må jeg prøve næste gang

Anmeld

16. juli 2012

dorthemus

MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Jeg prøvede liiige her før efter min dreng havde været på potten/toilettet... men det måtte jeg altså opgive. Bleen kommer virkelig til at sidde skidt!

Hmm... nogle fif evt?

Ork ja

Herhjemme gør vi det tit, så beder jeg min datter lave en "cowboyder" og så står hun med skrævede ben og så kan jeg sætte den ordentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.