Stående bleskift?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Hvem?

MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Jeg prøvede liiige her før efter min dreng havde været på potten/toilettet... men det måtte jeg altså opgive. Bleen kommer virkelig til at sidde skidt!

Hmm... nogle fif evt?

Min ældste dreng på 2, blir skiftet stående, han er ørebarn og har været meget præget af det, og ville i en lang periode ikke lægge ned, det resulterede i stående bleskift - super nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

MortilElias2010

Er det noget du/I kan?

Jeg prøvede liiige her før efter min dreng havde været på potten/toilettet... men det måtte jeg altså opgive. Bleen kommer virkelig til at sidde skidt!

Hmm... nogle fif evt?

Blebukser Det vil sige Up&Go

Anmeld

16. juli 2012

Solstrålebørn

MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Hmm... nogle fif evt?

Har også prøvet det et par gange, det fungere bare ikke for mig... Synes også bleen kommer til at sidde helt af h til... 

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

MortilElias2010 skriver:

Ved du om man kan få dem i Aldi?

Anmeld

16. juli 2012

Laulund87

DAs mor skriver:

Selvfølgelig ;-) - det er en del af pensum på pæd. Sem.

Bed barnet om at holde blusen, sæt den ene Side fast - så den anden og der efter den første igen! - jeg kan i hvert fald ikke i første forsøg

Præcis!

Anmeld

16. juli 2012

LinLin

MortilElias2010 skriver:

Så skal man jo have bukser og evt sko af

Anmeld

16. juli 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Præcis!

Så godt du gør det på samme måde

Anmeld

16. juli 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Hmm... nogle fif evt?

Er pædagog i en børnehave, så ja - jeg kan

Du sætter dig på en stol, faktisk lettest hvis det er en skammel eller lignende der ikke er så høj, så placerer du barnet mellem dine ben, med siden til og bleen klemmer du fast mellem dit ben og barnets numse og så har du begge hænder fri til at hæfte hver side - med lidt øvelse går det som en leg  Sådan skifter jeg op til 15 bleer om dagen !!

//Mette

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

MKBP skriver:

Er pædagog i en børnehave, så ja - jeg kan

Du sætter dig på en stol, faktisk lettest hvis det er en skammel eller lignende der ikke er så høj, så placerer du barnet mellem dine ben, med siden til og bleen klemmer du fast mellem dit ben og barnets numse og så har du begge hænder fri til at hæfte hver side - med lidt øvelse går det som en leg  Sådan skifter jeg op til 15 bleer om dagen !!

//Mette

Sejt! Ja øvelse gør mester

Anmeld

16. juli 2012

Lone Jakobsen

hi hi til trods for at jeg er mor til 4 og arbejder som dagplejer.... så er jeg faktisk heller ikke ret god til at skifte et stående barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.