Stående bleskift?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.943 visninger
36 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

MorDk

Er det noget du/I kan?

Jeg prøvede liiige her før efter min dreng havde været på potten/toilettet... men det måtte jeg altså opgive. Bleen kommer virkelig til at sidde skidt!

Hmm... nogle fif evt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

-Sigrid-

Ja, vi prøvede det i lørdags, den sad ikke lige så godt som den plejede men det gik og den holdte Har ingen fif

Anmeld

16. juli 2012

Maja88

jeg kan...r svært at forklare...

Anmeld

16. juli 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MorDk skriver:

Er det noget du/I kan?

Jeg prøvede liiige her før efter min dreng havde været på potten/toilettet... men det måtte jeg altså opgive. Bleen kommer virkelig til at sidde skidt!

Hmm... nogle fif evt?

jeg gør det ikke lige nu. man har arbejdet i en vuggestue hvor vi gjorde det. og det kræver bare øvelse og at børnene lære at sprede benene lidt så bleen kommer til at sidde bedst

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

-Sigrid- skriver:

Ja, vi prøvede det i lørdags, den sad ikke lige så godt som den plejede men det gik og den holdte Har ingen fif

Smiler... ja jeg måtte jo som sagt opgive...

Bassen står jo heller ikke stille sååå det gør det heller ikke nemmere ihvertfald! Men det er jo heller ikke værre end jeg må lægge ham ned... (tænker bare det er praktisk hvis man ude steder, hvor man ik liiige har lyst til at skal ligge...)

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

hannetheis skriver:

jeg gør det ikke lige nu. man har arbejdet i en vuggestue hvor vi gjorde det. og det kræver bare øvelse og at børnene lære at sprede benene lidt så bleen kommer til at sidde bedst

Han ville gerne sprede benene... problemet var bare han ik' rigtig kunne holde sig i ro (krudtugle)

Anmeld

16. juli 2012

-Sigrid-

MorDk skriver:

Smiler... ja jeg måtte jo som sagt opgive...

Bassen står jo heller ikke stille sååå det gør det heller ikke nemmere ihvertfald! Men det er jo heller ikke værre end jeg må lægge ham ned... (tænker bare det er praktisk hvis man ude steder, hvor man ik liiige har lyst til at skal ligge...)

Agnethe er også kun 6 måneder, mon ikke det var derfor det gik

Anmeld

16. juli 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MorDk skriver:

Han ville gerne sprede benene... problemet var bare han ik' rigtig kunne holde sig i ro (krudtugle)

ja så er det lidt svært. min den yngste er kom 15 mdr så vi er ikke begyndt endnu. men her til jul kommer han til at stå for han er så urolig når jeg skifter ham på puslebordet

Anmeld

16. juli 2012

Kay

jeps... kan jeg godt... et fif til lidt urolige børn er at du sidder ned (fx på toilettet) og de står på gulvet op af dit skinde ben... så kan du sætte bleen ordentlig mellem skindebenet og barnet og så klister den fast

har skiftet MAAANGE bleer stående

Anmeld

16. juli 2012

Laulund87

Alle tissebleer bliver skiftet stående

Sætter bleen fast i den ene side, sådan løst. Sætter ordentligt fast i den anden side og sætter første side ordentligt fast. Volia bleen sidder perfekt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.