Dustmuz skriver:
bare lidt info omkring lifewave
hvad jeg har kunne finde ud af indtil videre..
1: det er et pyramide firma
2: har fået "høvl" af flere læger og professorere verden over
3: deres forskning er ikke officielt dokumenteret af nogen som helst.
4: virkningen er tvivlsom ifl læger, en del mener de har en Placebo effekt
5: David schmith (opfinderen af Lifewave) står bag andre pyramide firmaer
bare lige 5 hurtige jeg kunne finde 
Ja Lw er et network marketings selskab, det er der ikke noget farligt for de har jo et produkt der virker og sælges, og i modsætnings til din frygt er et pyrmide spil som det lyder, altså et spil UDEN produkter ,men hvor store pengebeløb bytter hænder, her køber man produkter hos selskabet, UANSET om man vil forhandle eller bare vil bruge dem selv, fordelen er bare at være distributør da der så er væsentlige rabatfordele
dit andet svar kan jeg sige at der er delte meninger, det er ikke alle der er glade for plastrene, men er du klar over hvor meget medicinal industrien udbetaler til læger og des lige, for at de bruger deres produkter ? jeg kan så afsløre for dig at det er meget store summer, større end du kan drømme om
dit tredje svar kan jeg ikke forstå, for så har du jo tydeligvis ikke været inde på www.lifewave.com/research.asp der er alle dokumentationer på tests og hva du ellers kunne tænke dig at kigge nærmere på
dit fjerde svar kan du så slå sammen med dit trejde
der er lavet dobbelte blindtests og burde kunne aflive folks placebo tanker, der er taget blodprøver før og efter bla. glutation og carnosin brug og der kan godt måles forskel, men gå ind og læs ven
dit femte svar lyder på at David Schmith står bag andre pyrmide selskaber, hvilke selskaber er det ??
det vil jeg gerne vide, må erkende at det har jeg ikke rigtig reasearchet på, men jeg er da nysgerrig
håber du kan hjælpe mig
hilsen thomas