Nogen der kender dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2012

thomasgf

Jeg vil lige starte med at sig eat jeg IKKE ønsker en dabat fra 600 læsere om at jeg skal forsvare, besvare og udrede nogen som helst former for spørgsmål fra uvidende personer som kun kommer med kritik eller er negative over Lifewave.. Jeg besvare kun de seriøse ting jeg mener er relavant.

Jeg har personlig en del erfaring med LIFEWAVE og deres plastre, jeg er selv distributør i lifewave og har patchet over 200 personer, måske nærmere mellem 200 og 230. Jeg oplever generalt posetiv virkning hos folk, mellem 85 og 90% af dem som jeg patcher oplever posetiv effekt af større eller mindre grad, og jo der er os 10-15% som INTET får ud af plastrene. Jeg kommer ud til mange som slet ikke tror på det her plaster sjov, men erkender og må konstatere at det virker ! Aprospos placebo-effekt så erfarer vi efterhånden flere og flere bruger dem på dyr, bla. heste, og i min verden har en hest ikke en forventning om at ved 2 plastre går smerten væk, vi konstaterer kun at den feks. støtter på hoven igen og går. eller ved smerter og når der bliver brugt thermografisk kameraer, så kan man se tydelig farveforskel både før og efter.. Ja det er rigtigt at Lifewave fraråder at gravide bruger plastrene, og især Glutation (y-age serien) da glutation d-toxer og udrenser krop og organer for gift, affaldsstoffer og toxiner, dette er nok ikke hensigtsmæssigt barnet får i mælken og derefter ondt i maven.. Ja Lifewave er relations markedsførring / network marketing, og IKKE et pyramidespil ! og det har man forbrugerombudsmandens ord på, ellers kan man gå ind på hans side og læse forskellen på nwm og pyrmidespil.. Ang. hurtigst voksende selskab 3 år i træk, så ved jeg ikke hvor man har søgt efter det henne, men da det er i Amerikansk selskab skal man også søge efter det i usa, prøv evt. her www.inc.com/inc5000/list/2011/700//   og så scroller du ned til 721. plads og læs hvad der står der hvis man er hurtig spotter man at det er listen for 2011 hold gerne øje med siden for her i 2012 komme de på igen og det er LANGT højere oppe i den lave ende.. Men produktet virker og gør det akkurat som akupuntur og akupressur gør det.. Men hvis man nu går og har nogle udfordringer eller lidelser, så er man sikker også villig til at prøve plastrene selvom man ikke tror på det.. Mange har deres personlige holdninger til network marketing og det må de også gerne, men lad dog vær at svine et hæderligt selskab til, de tager ikke røven på nogen, der endda 30 dages fuld returret på plastrene, og hvem gir det hvis det er svindel og humbug ?? Hvis man ikke bryder sig om forretningsmetoden så sig pænt nej tak, og fortsæt jeres hverdag som i hidtil har gjort, folk sviner jo ikke jer til fordi i vælger og arbejde fra 7-16 resten af jeres liv vel Jeg håber det gav svar på nogle af jeres spørgsmål, jeg vil gerne svare på andre, hvis det ikke kun er negativt og kun for at larme og gøre sig bemærket, seriøse spørgsmål er velkomne.. Ha en god aften. Thomas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

thomasgf

Kay skriver:

når jeg går ind på hjemmesiden syntes jeg det stinker langt væk af noget pyramide salgs agtigt...

og at hvis det kan fjerne smerter må det jo være en eller anden form for lægemiddel  og det ville jeg aldrig købe over nettet...

jeg ville bestemt ik turde prøve det... slet ik når jeg er gravid... selvom jeg hjertens gerne ville slippe for smerterne...

Ja Amerikanere har desværre en anden måde at præsentere et produkt på, desværre alt for "tv-shop og halleluja agtigt" men det er networks eller realations marketing om man vil, og "netværket" er trekantet, der er ikke noget farligt i det, hvis det er et ordentligt og hæderligt selskab, tænk TupperWare er af samme koncept og nar nu eksisteret i 60 år, der er ingen damer der har sys det var fup og svindel endnu Lifewave er medlem af DSA =direct selling association som er en organitation som KUN har selskaber med god etik og som er seriøse og ikke svindler nogen. Plastrene er ikke noget lægemiddel, men er godkendt som medicinsk udstyr og er godkendt til salg globalt, altså i stort set hele verden, pt. er lifewave inde i 108 lande (nov. 2012) og Silent Nigth (sove plastret) er nu blevet taget i brug på alle Frankrigs hospitaler, de er blevet testet igen, i EU og har fået CE godkendelse og klasificeret som medicinsk udstyr klasse A eller klasse 1 om man vil. det betyder jo at vi måske i fremtiden også ser hospitaler i resten af eu bruge plastrene.. 

Men er man i tvivl er det altid en god ide at spørge sin læge, men nu er medicin og piller jo heller ikke just det sundeste at fylde sig med.

Anmeld

15. november 2012

thomasgf

Sørens skriver:

Okay! Kan du huske hvilket et af dem du brugte? Y-age?

mod opkast kan det være energy enhancer på håndleddene eller et Aeon under navlen

Har I et barn der har ondt i maven kan man også bruge et Aeon under navlen uden nogen forrm for fare eller bekymringer for barnet, de kan godt tåle det  

Anmeld

15. november 2012

thomasgf

Dustmuz skriver:

bare lidt info omkring lifewave
hvad jeg har kunne finde ud af indtil videre..

1: det er et pyramide firma

2: har fået "høvl" af flere læger og professorere verden over

3: deres forskning er ikke officielt dokumenteret af nogen som helst.

4: virkningen er tvivlsom ifl læger, en del mener de har en Placebo effekt

5: David schmith (opfinderen af Lifewave) står bag andre pyramide firmaer

bare lige 5 hurtige jeg kunne finde

Ja Lw er et network marketings selskab, det er der ikke noget farligt for de har jo et produkt der virker og sælges, og i modsætnings til din frygt er et pyrmide spil som det lyder, altså et spil UDEN produkter ,men hvor store pengebeløb bytter hænder, her køber man produkter hos selskabet, UANSET  om man vil forhandle eller bare vil bruge dem selv, fordelen er bare at være distributør da der så er væsentlige rabatfordele  

dit andet svar kan jeg sige at der er delte meninger, det er ikke alle der er glade for plastrene, men er du klar over hvor meget medicinal industrien udbetaler til læger og des lige, for at de bruger deres produkter ? jeg kan så afsløre for dig at det er meget store summer, større end du kan drømme om  

dit tredje svar kan jeg ikke forstå, for så har du jo tydeligvis ikke været inde på www.lifewave.com/research.asp der er alle dokumentationer på tests og hva du ellers kunne tænke dig at kigge nærmere på  

dit fjerde svar kan du så slå sammen med dit trejde der er lavet dobbelte blindtests og burde kunne aflive folks placebo tanker, der er taget blodprøver før og efter bla. glutation og carnosin brug og der kan godt måles forskel, men gå ind og læs ven  

dit femte svar lyder på at David Schmith står bag andre pyrmide selskaber, hvilke selskaber er det ?? det vil jeg gerne vide, må erkende at det har jeg ikke rigtig reasearchet på, men jeg er da nysgerrig håber du kan hjælpe mig  
hilsen thomas 

Anmeld

15. november 2012

thomasgf

Dustmuz skriver:

tja, det er jo bevist at placebo effekt i nogen tilfælde kan have samme effekt som rigtig medicin, da kroppen i mange tilfælde selv kan ordne sagerne (når det kommer til smerte i hvert fald)

jeg selv er ret kritisk overfor divs "super midler" som folk mange påstår de forskellige ting er..
og når man så liiiiige tjekke deres forskning, så er denne oftest ikke anerkendt af nogen instituter eller professorere..

lifewave siger jo at deres produkt benytter nanoteknologi (tjekkere deres patent)
Men den forsker de har haft på til at lave deres forsknings dokumentation er uddannet ingenør (når man tjekker ham)

så jah, Jeg personligt syntes det er lidt hullet det der med forskning..

men hvis det virker, så virker det jo

Jepsen det er rigtigt at der ikke er noget patent på dem, men grunden til dette er at hvis man søger patent på noget skal man også aflevere opskriften, og det ønsker Lifewave ikke at dele med andre. Ja så kan det godt være folk synes det er plat, men alt kan købes for penge, bare beløbet er det rigtige, så nej LW vil ikke løbe den risiko, men man kan sige at nu har de eksisteret i siden 2002 og der er ikke nogen der har kommet med et tilsvarende produkt som overhaler lw plastrene  

Ja man skal være skeptisk, en sund skeptis. Men man må også nogen gange gi sig og sige fair nok, jeg tror ik på lortet men det virker Og ang placebo så tror jeg ikke spædbørn og dyr har forventninger om resultater ved brug på dem  

Grunden til de virker er at de sætter gang i kroppens naturlige process at det de nu er programeret med gøre, og energy og smerte plasterne løsner op for de blokeringer der er i kroppens naturlige energiflow, og derved øger energi flowet så der ikke sker "ophobninger / flaskehals princippet" og derved hjælper du kroppen naturligt igang. Hvis man går ud i solen skinner den jo også på dig, og der ved du jo os at der går kroppen jo også helt automatisk igang med at danne D-Vitamin og det er der jo heller ingen hokus pokus i jo

Anmeld

15. november 2012

thomasgf

JanneDegn skriver:

Jeg har lige sagt farvel til en konsulent fra Lifewave som kom hjem og fortalte mig om alle fordele (naturligvis) ved disse plastre. Mirakelhistorie på mirakelhistorie om hvor god en virkning plastrene har. MEN jeg er stadig langt fra overbevist. Jeg mener at TRO KAN FLYTTE BJERGE og at det er det eneste disse plastre gør. På deres egen hjemmeside skriver de, at man ikke skal bruge plastret under sygdom og at det ikke er dokumenteret at de virker.

De mener at det er nanoteknologien der gør en forskel. Hvis nanoteknologi er vand, luft og aminosyrer, er der jo nanoteknologi i frugt?! Det giver absolut ingen mening.

Hvis Lifewave har så stor succes som de hævder, forstår jeg ikke at det ikke bliver solgt direkte til hospitaler, apoteker, helsekostforretninger m.fl.

Men der er ingen rapporter der beviser at det virker, og jeg kan blive en anelse harm når konsulenten idag fortæller at Lifewave er blevet kåret i USA de sidste 3 år, som hurtigst voksende virksomhed når de ikke er det. De ligger ikke en gang top 50.

I mine øjne er det ganske enkelt svindel og humbug og jeg kan tage mig selv til hovedet over at nogle vælger at bruge penge på det.

Janne det link du har lagt op er fra 2005 og plastrene kom først rigtig ud i mlm handlen i 2004 efter OL i Grækenland / Athen hvor det amerikanske kvinde OL svømmehold vand alle deres distancer, og 6 ud af 8 kvinder slog deres egne rekorder Som skrevet længere oppe er det jo os først inden for de sidste 5-6 år der er kommet mere dokumentation på akupuntur, men hvis kineseren har brugt akupuntur i 5000 år er der måske noget om det virker  

Jo sove plastret bliver brugt på hospitaler i frankrig endtil videre, de har fået godkendelse i eu som "medical device class A" 

Men læs gerne det hav af indlæg og besvarelser jeg har skrevet her til aften det er ok at være skeptisk. Jeg har selv haft rigtig mange jeg har hjulpet med plasterne, både voksne, børn og dyr så jeg vil slet ikke diskutere om de virker eller ej jeg ved hvad de kan, og jeg er efterhånden blevet ret erfaren i brugen at plasterne, da jeg har patchet over 200 så jeg behøver ik undersøge tests, dokumentationer og des lige jeg læser og undersøger for at blive bedre til at hjælpe andre med deres udfordringer

Anmeld

15. november 2012

Kay

thomasgf skriver:

Ja Amerikanere har desværre en anden måde at præsentere et produkt på, desværre alt for "tv-shop og halleluja agtigt" men det er networks eller realations marketing om man vil, og "netværket" er trekantet, der er ikke noget farligt i det, hvis det er et ordentligt og hæderligt selskab, tænk TupperWare er af samme koncept og nar nu eksisteret i 60 år, der er ingen damer der har sys det var fup og svindel endnu Lifewave er medlem af DSA =direct selling association som er en organitation som KUN har selskaber med god etik og som er seriøse og ikke svindler nogen. Plastrene er ikke noget lægemiddel, men er godkendt som medicinsk udstyr og er godkendt til salg globalt, altså i stort set hele verden, pt. er lifewave inde i 108 lande (nov. 2012) og Silent Nigth (sove plastret) er nu blevet taget i brug på alle Frankrigs hospitaler, de er blevet testet igen, i EU og har fået CE godkendelse og klasificeret som medicinsk udstyr klasse A eller klasse 1 om man vil. det betyder jo at vi måske i fremtiden også ser hospitaler i resten af eu bruge plastrene.. 

Men er man i tvivl er det altid en god ide at spørge sin læge, men nu er medicin og piller jo heller ikke just det sundeste at fylde sig med.

jo jeg sys tupperwear er noget fup og fidus... de sælger plastik du ik viste du ik havde brug for til overpriser....

Anmeld

15. november 2012

thomasgf

Kay skriver:

jo jeg sys tupperwear er noget fup og fidus... de sælger plastik du ik viste du ik havde brug for til overpriser....

Ja det er muligt det er dyrere end det crap man kan købe i fakta til en 10'er. det er muligt du ik har brug for det, men hvorfor så købe det ?? De få tupperwear bøtter jeg har fået af min mor eller bedstemor er da meget bedre end det discount fis fra Ikea og fakta Men hvis man bare handler i blinde og ting man slet ik har brug for, siger vel mere om den person end om det firma der sælger produktet for der er jo ingen grund til at tage til tupperwear aften hvis man ik er interesseret i noget Du går da heller ikke ind i Bilka, netto eller super bedst hvis du ik skal handle noget !! og hvis du så kommer ud med noget er det vel også noget de har solgt dig som du ikke vidste at du havde brug for eller hvad Kay ? 

Anmeld

15. november 2012

Kay

thomasgf skriver:

Ja det er muligt det er dyrere end det crap man kan købe i fakta til en 10'er. det er muligt du ik har brug for det, men hvorfor så købe det ?? De få tupperwear bøtter jeg har fået af min mor eller bedstemor er da meget bedre end det discount fis fra Ikea og fakta Men hvis man bare handler i blinde og ting man slet ik har brug for, siger vel mere om den person end om det firma der sælger produktet for der er jo ingen grund til at tage til tupperwear aften hvis man ik er interesseret i noget Du går da heller ikke ind i Bilka, netto eller super bedst hvis du ik skal handle noget !! og hvis du så kommer ud med noget er det vel også noget de har solgt dig som du ikke vidste at du havde brug for eller hvad Kay ? 

nu var det en generel ting og ik noget jeg gjorde... og jo jeg kan faktisk godt finde på at gå i bilka uden egentlig at skulle havde noget...

og lige meget hvad du siger lydder det stadig i mine øre som fup og fidus at man kan sætte et plaster på og så går det meget bedre... uden nogen skadelige stoffer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.