når jeg går ind på hjemmesiden syntes jeg det stinker langt væk af noget pyramide salgs agtigt...
og at hvis det kan fjerne smerter må det jo være en eller anden form for lægemiddel
og det ville jeg aldrig købe over nettet...
jeg ville bestemt ik turde prøve det... slet ik når jeg er gravid... selvom jeg hjertens gerne ville slippe for smerterne...
Ja du har ret i at det ser noget amerikansk og måske lidt pyramideagtigt ud, men som sagt var det en veninde der har et helsehus hvor hun og forskellige andre tilbyder alternative behandlinger som f.eks kraniosakralmassage, healing, akupunktur osv. De sælger kun den ene slags plaster, som de selv har brugt et stykke tid med stor succes ( altså de har brugt sig selv som prøveklude). de sælger plastrene direkte fra deres lille butik, så intet fordækt ved det, og ganske billigt (betalte 30kr for 2) og de holder op til 12 timer ad gangen.
Der bliver ikke frigjort nogen stoffer i kroppen, så på den måde er jeg ikke nervøs, men det "aktiverer" noget i kroppen på samme måde som solen stråler aktiverer dannelsen af D vitaminer. Men jeg vil få fat i min JM og spørge hende til råds!
Anmeld