Jeg har lige sagt farvel til en konsulent fra Lifewave som kom hjem og fortalte mig om alle fordele (naturligvis) ved disse plastre. Mirakelhistorie på mirakelhistorie om hvor god en virkning plastrene har. MEN jeg er stadig langt fra overbevist. Jeg mener at TRO KAN FLYTTE BJERGE og at det er det eneste disse plastre gør. På deres egen hjemmeside skriver de, at man ikke skal bruge plastret under sygdom og at det ikke er dokumenteret at de virker.
De mener at det er nanoteknologien der gør en forskel. Hvis nanoteknologi er vand, luft og aminosyrer, er der jo nanoteknologi i frugt?! Det giver absolut ingen mening.
Hvis Lifewave har så stor succes som de hævder, forstår jeg ikke at det ikke bliver solgt direkte til hospitaler, apoteker, helsekostforretninger m.fl.
Men der er ingen rapporter der beviser at det virker, og jeg kan blive en anelse harm når konsulenten idag fortæller at Lifewave er blevet kåret i USA de sidste 3 år, som hurtigst voksende virksomhed når de ikke er det. De ligger ikke en gang top 50.
I mine øjne er det ganske enkelt svindel og humbug og jeg kan tage mig selv til hovedet over at nogle vælger at bruge penge på det.
Anmeld