Nogen der kender dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Camilla30

Sørens skriver:

Okay! Kan du huske hvilket et af dem du brugte? Y-age?

Haha det ved jeg faktisk ikke, et lille rundt et, nok på størrelse med en 50-øre  Vidste ikke der var flere forskellige. Fik bare den ene slags præsenteret af en kollega.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Sørens

Camilla30 skriver:

Haha det ved jeg faktisk ikke, et lille rundt et, nok på størrelse med en 50-øre  Vidste ikke der var flere forskellige. Fik bare den ene slags præsenteret af en kollega.

Jamen det jeg fik på var også cirka den størrelse og blev bare sat i nakken på den bule man har der!

Anmeld

16. juli 2012

Dustmuz

Sørens skriver:

Jo jo men alt det der pyramide fims er jeg sådan set ligeglad med, for jeg skal jo ikke være forhandler! og med hensyn til placebo effekt så ved jeg jo hvad jeg følte og hvis det bare er min hjerne der spillede mig et puds så må den da hjertens gerne gøre det hvis jeg slipper for smerter! Men tak...jeg er også selv sundt kritisk overfor det og har ikke tænkt mig at kaste mig ud i noget forbrug før jeg har snakket med JM og læge!

tja, det er jo bevist at placebo effekt i nogen tilfælde kan have samme effekt som rigtig medicin, da kroppen i mange tilfælde selv kan ordne sagerne (når det kommer til smerte i hvert fald)

jeg selv er ret kritisk overfor divs "super midler" som folk mange påstår de forskellige ting er..
og når man så liiiiige tjekke deres forskning, så er denne oftest ikke anerkendt af nogen instituter eller professorere..

lifewave siger jo at deres produkt benytter nanoteknologi (tjekkere deres patent)
Men den forsker de har haft på til at lave deres forsknings dokumentation er uddannet ingenør (når man tjekker ham)

så jah, Jeg personligt syntes det er lidt hullet det der med forskning..

men hvis det virker, så virker det jo

Anmeld

16. juli 2012

Camilla30

Dustmuz skriver:

bare lidt info omkring lifewave
hvad jeg har kunne finde ud af indtil videre..

1: det er et pyramide firma

2: har fået "høvl" af flere læger og professorere verden over

3: deres forskning er ikke officielt dokumenteret af nogen som helst.

4: virkningen er tvivlsom ifl læger, en del mener de har en Placebo effekt

5: David schmith (opfinderen af Lifewave) står bag andre pyramide firmaer

bare lige 5 hurtige jeg kunne finde

Hej  Der findes lignende oplysninger, der taler for produktet, og det gælder jo også for både zoneterapi og akupunktur at virkningen er tvivlsom ift. flere læger, der vedholder tanken om, at effekten er placebo. Jeg er ikke fortaler for pruduktet og tænker det på ingen måde som et vidundermiddel, men man bør nok selv sætte sig godt ind i produktet og skabe sin egen holdning der ud fra, der vil altid være mange 'for og imod' oplysninger at finde på nettet.   

Anmeld

16. juli 2012

Sørens

Dustmuz skriver:

tja, det er jo bevist at placebo effekt i nogen tilfælde kan have samme effekt som rigtig medicin, da kroppen i mange tilfælde selv kan ordne sagerne (når det kommer til smerte i hvert fald)

jeg selv er ret kritisk overfor divs "super midler" som folk mange påstår de forskellige ting er..
og når man så liiiiige tjekke deres forskning, så er denne oftest ikke anerkendt af nogen instituter eller professorere..

lifewave siger jo at deres produkt benytter nanoteknologi (tjekkere deres patent)
Men den forsker de har haft på til at lave deres forsknings dokumentation er uddannet ingenør (når man tjekker ham)

så jah, Jeg personligt syntes det er lidt hullet det der med forskning..

men hvis det virker, så virker det jo

Kan kun give dig ret!

Anmeld

16. juli 2012

Camilla30

Sørens skriver:

Jo jo men alt det der pyramide fims er jeg sådan set ligeglad med, for jeg skal jo ikke være forhandler! og med hensyn til placebo effekt så ved jeg jo hvad jeg følte og hvis det bare er min hjerne der spillede mig et puds så må den da hjertens gerne gøre det hvis jeg slipper for smerter! Men tak...jeg er også selv sundt kritisk overfor det og har ikke tænkt mig at kaste mig ud i noget forbrug før jeg har snakket med JM og læge!

Anmeld

16. juli 2012

Sørens

Camilla30 skriver:

Hej  Der findes lignende oplysninger, der taler for produktet, og det gælder jo også for både zoneterapi og akupunktur at virkningen er tvivlsom ift. flere læger, der vedholder tanken om, at effekten er placebo. Jeg er ikke fortaler for pruduktet og tænker det på ingen måde som et vidundermiddel, men man bør nok selv sætte sig godt ind i produktet og skabe sin egen holdning der ud fra, der vil altid være mange 'for og imod' oplysninger at finde på nettet.  

Nemlig! Man kommer langt med research og lidt fornuft!

Anmeld

16. juli 2012

Dustmuz

Camilla30 skriver:

Det har du ganske ret i..

det jeg gør når jeg tjekker disse produkter er at finde deres forsknings dokumenter og ser om jeg kan finde nogen former for anerkendelse fra instituter eller proffesorere/læger

samtidig, tjekker jeg gerne dem som har lavet disse dokumenter, har set før at ham som havde lavet forskning dokumentet, var tømre og solgte urte the hehe

Det er selvfølgelig op til folk selv om de vil produktet eller ej.
men mange gange ser man desværre at det er mere fup end fakta.
dermed ikke sagt at alt er det..

for ja du kan finde divs ting ved akupunktur osv der ikke stemmer overens med divs, forsknings resultater..
men hvis man undersøger akupunktur idag og sammenligner det med hvad der var for 5-6 år siden, så er der meget mere dokumentation idag, da man har forsket mere i det

Men de for og imod oplysninger man kan finde, skal man også kunne verificere (kildekritik)

Anmeld

17. oktober 2012

JanneDegn

Jeg har lige sagt farvel til en konsulent fra Lifewave som kom hjem og fortalte mig om alle fordele (naturligvis) ved disse plastre. Mirakelhistorie på mirakelhistorie om hvor god en virkning plastrene har. MEN jeg er stadig langt fra overbevist. Jeg mener at TRO KAN FLYTTE BJERGE og at det er det eneste disse plastre gør. På deres egen hjemmeside skriver de, at man ikke skal bruge plastret under sygdom og at det ikke er dokumenteret at de virker.

De mener at det er nanoteknologien der gør en forskel. Hvis nanoteknologi er vand, luft og aminosyrer, er der jo nanoteknologi i frugt?! Det giver absolut ingen mening.

Hvis Lifewave har så stor succes som de hævder, forstår jeg ikke at det ikke bliver solgt direkte til hospitaler, apoteker, helsekostforretninger m.fl.

Men der er ingen rapporter der beviser at det virker, og jeg kan blive en anelse harm når konsulenten idag fortæller at Lifewave er blevet kåret i USA de sidste 3 år, som hurtigst voksende virksomhed når de ikke er det. De ligger ikke en gang top 50.

I mine øjne er det ganske enkelt svindel og humbug og jeg kan tage mig selv til hovedet over at nogle vælger at bruge penge på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.