Par i de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

TeamRocket

Carina:-) skriver:

Ja netop.

Men det er stadig trist det går ud over deres børn.

Og et eller andet sted er det super usmageligt ,at vi herinde som selv er forældre ikke er bedre end vi kører stafetten videre og starter en sladretråd op?

Du har så ret! Man er da nysgerrig, meeen, der må sgu også være en grænse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Lady Marion <3

Er det så heller ikke ok at drøfte Linse ??   X factor eller paradise ???  Selvf. kan man da drøfte de unge mødre så tosset vi lyster , de står selv frem længere er den bare ikke

Anmeld

17. juli 2012

dukke

Lady Marion <3 skriver:

Er det så heller ikke ok at drøfte Linse ??   X factor eller paradise ???  Selvf. kan man da drøfte de unge mødre så tosset vi lyster , de står selv frem længere er den bare ikke

Anmeld

17. juli 2012

katrine26

altså nu kan jeg ikke rigtig se hvor sladderen kommer ind i tråden.

Ja jeg mener da bare at ts skrev af nysgerrighed.

Sladder i min verden er når man taler/skrive noget usandt om en anden person..

At man spørg om nogen ved hvordan det går med den og den er da nysgerrighed og ikke sladder.

Katrine26

Anmeld

17. juli 2012

Loa

Carina:-) skriver:

Ja netop.

Men det er stadig trist det går ud over deres børn.

Og et eller andet sted er det super usmageligt ,at vi herinde som selv er forældre ikke er bedre end vi kører stafetten videre og starter en sladretråd op?

Ej lad da være. Så kunne vi ikke snakke om nogen der har været i fjernsynet jo? Altså, som andre siger, de vælger selv at stille deres liv til udstilling, så vil jeg altså have lov til at kommentere det.
Jeg kan da ikke sidde og tænke over at dem kan jeg ikke skrive om fordi tænk hvis deres børn en dag ser det. Det må sgu være deres forældres ansvar. Og deres forældres ansvar at opfører sig ordenligt på tv.

Anmeld

17. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Loa skriver:

Ej lad da være. Så kunne vi ikke snakke om nogen der har været i fjernsynet jo? Altså, som andre siger, de vælger selv at stille deres liv til udstilling, så vil jeg altså have lov til at kommentere det.
Jeg kan da ikke sidde og tænke over at dem kan jeg ikke skrive om fordi tænk hvis deres børn en dag ser det. Det må sgu være deres forældres ansvar. Og deres forældres ansvar at opfører sig ordenligt på tv.

Anmeld

17. juli 2012

Kofoed.

Loa skriver:

Og så er det vist også slemt for vores egne børn, tænk på nogen af de ting vi uploader så længe det er om statistik med d.c.m. Skilsmisse procent, så går det slemt nok, men var det usandheder, sp ville jeg også sætte min god ned.

Anmeld

17. juli 2012

Kofoed.

Kofoed. skriver:

Og så er det vist også slemt for vores egne børn, tænk på nogen af de ting vi uploader så længe det er om statistik med d.c.m. Skilsmisse procent, så går det slemt nok, men var det usandheder, sp ville jeg også sætte min god ned.

Fod ned, selvfølgelig.

Anmeld

23. juli 2012

Loa

Og så er Simon vist sammen med en ny (som ser temmelig gravid ud)

De er i Lalandia med hendes to piger

Anmeld

23. juli 2012

bobbles

Loa skriver:

Ja jeg er da også nysgerrig.

Selvom det er almindelige mennesker har de valgt at dele deres liv med os, og til en vis grad føler man jo man lærer dem at kende.

Så ja jeg gad da også godt vide hvordan det går dem alle.

Man må næsten gå ud fra Peter og katharina stadig er sammen, nu de lige har fået en lille.

Og Benjamin og Camilla er vist også stadig sammen.

Ja ellers ved jeg faktisk ikke noget om nogen.

Gad virkelig godt vide hvordan det gik med Ann-Beth. Ja og Camilla framnes.

er venner med camilla på fb og hende er benjamin har ikke været sammen længe! det er over 6 måneder siden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.