Par i de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Loa

jydeinden skriver:

simon er det man i mine øjne kalder for en klaphat, kender en han har været sammen med, og han har en ny ukendt tøs ( så vidt jeg ved) men det der med at holde sig på måtten lyder det lidt som om keder ham i længden.

Sys næsten man kunne regne hans "type" ud, bare fra det man så i DUM.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Carina:-)

Jeg er s*ide ligglad med forældrene ,og i at der bliver sladret løs om dem og deres ynkelige liv,.

Men rollingerne....hold kæft hvor er det synd for de børn der bliver kastet rundt i deres forældres forskellige forhold,og så samtidig risikere at alle ved hvem deres forældre er og hvem de knalder nu.

Om ganske få år, når de børn skal ud og starte deres teenliv ,og så opdager at deres forældre er old news i hele lillle DK ....Det skal nok blive festligt....

Forældrene har selv valgt at være udstillet,men der er sgu ingen hverken herinde eller out there der skænkr de stakkels børn en tanke om hvad de synes om at lærene i skolen ved alverden om ens mor /ens barndom og de problemer der har været og er.

Anmeld

16. juli 2012

jydeinden

Loa skriver:

Sys næsten man kunne regne hans "type" ud, bare fra det man så i DUM.....

hehe enig

Anmeld

16. juli 2012

Loa

Carina:-) skriver:

Jeg er s*ide ligglad med forældrene ,og i at der bliver sladret løs om dem og deres ynkelige liv,.

Men rollingerne....hold kæft hvor er det synd for de børn der bliver kastet rundt i deres forældres forskellige forhold,og så samtidig risikere at alle ved hvem deres forældre er og hvem de knalder nu.

Om ganske få år, når de børn skal ud og starte deres teenliv ,og så opdager at deres forældre er old news i hele lillle DK ....Det skal nok blive festligt....

Forældrene har selv valgt at være udstillet,men der er sgu ingen hverken herinde eller out there der skænkr de stakkels børn en tanke om hvad de synes om at lærene i skolen ved alverden om ens mor /ens barndom og de problemer der har været og er.

Øhm

Det er der vel kun én (eller to) at takke for?? Forældrene selv?

Anmeld

16. juli 2012

Miss Church

Carina:-) skriver:

Anmeld

16. juli 2012

Mutti2

Jeg kan faktisk ikke huske hvad hun hedder. Men hende den smukke pige fra Randers, der havde en personlighedsforstyrrelse.....

Jeg mødte hende ude i Kvickley for et par uger siden. Hun er jo Gravid igen, og har den flotteste lille mave

Og så er hun stadig sammen med faderen, og de ser ud til at have det virkeligt godt sammen

Knus

Anmeld

16. juli 2012

Loa

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg kan faktisk ikke huske hvad hun hedder. Men hende den smukke pige fra Randers, der havde en personlighedsforstyrrelse.....

Jeg mødte hende ude i Kvickley for et par uger siden. Hun er jo Gravid igen, og har den flotteste lille mave

Og så er hun stadig sammen med faderen, og de ser ud til at have det virkeligt godt sammen

Knus

Tænke tænke, hvem pokker er det

Anmeld

16. juli 2012

FrkZier

Milla-Victoria's mor skriver:

Knus

var det ikke hende camilla sophia?

Anmeld

16. juli 2012

Mutti2

FrkZier skriver:

var det ikke hende camilla sophia?

Jo lige præcis

Fandt lige et billede via google

Jeg synes virkeligt hun er en flot pige
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2012

Carina:-)

Loa skriver:

Øhm

Det er der vel kun én (eller to) at takke for?? Forældrene selv?

Ja netop.

Men det er stadig trist det går ud over deres børn.

Og et eller andet sted er det super usmageligt ,at vi herinde som selv er forældre ikke er bedre end vi kører stafetten videre og starter en sladretråd op?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.