Par i de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

OktoberMor

Loa skriver:

Nej for pokker? Med 6 unger

Puha øv....

Benjamin har også en ny kæreste, men så vidt Jeg ved er det ham der har børnene det meste af tiden, da Camilla er blevet for optaget i vægttab og fest. . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Eliza

Loa skriver:

Ja jeg er da også nysgerrig.

Selvom det er almindelige mennesker har de valgt at dele deres liv med os, og til en vis grad føler man jo man lærer dem at kende.

Så ja jeg gad da også godt vide hvordan det går dem alle.

Man må næsten gå ud fra Peter og katharina stadig er sammen, nu de lige har fået en lille.

Og Benjamin og Camilla er vist også stadig sammen.

Ja ellers ved jeg faktisk ikke noget om nogen.

Gad virkelig godt vide hvordan det gik med Ann-Beth. Ja og Camilla framnes.

Ja jeg tænker faktisk os tit på Ann-beth 

Jeg gik i klasse med hende "i gamle dage" (folkeskolen) 

Men har desværre midstet kontakten efter jeg flyttede til sjælland

øv var ellers rigtig gode veninder.. 

Måske man skulle sparke sig selv bagi og få taget kontakten igen..

Anmeld

16. juli 2012

tarkoflen

Eliza skriver:

Hende gad jeg også godt vide, hvad der var sket med! Jeg synes hun udviklede sig så godt, og voksede helt vildt med opgaven som mor =)

Anmeld

16. juli 2012

dukke

Loa skriver:

Guuuud hvor spændende!! Godt for hende..
Og tak....

Først vil jeg lige sige undskyld jeg blander mig

Men camillas kæreste Kevin er hende vildt utro og det er så syndt for hende jeg ved det fordi jeg er veninder men Kevins ex. Vi har op til gange prøvet på at fortælle det til hende men hun vil ikke høre på os..

Jeg ønsker kun for hende at hun skal være lykkelig men håber at hun går fra ham.. 

Anmeld

16. juli 2012

TeamRocket

dukke skriver:

Men camillas kæreste Kevin er hende vildt utro og det er så syndt for hende jeg ved det fordi jeg er veninder men Kevins ex. Vi har op til gange prøvet på at fortælle det til hende men hun vil ikke høre på os..

Jeg ønsker kun for hende at hun skal være lykkelig men håber at hun går fra ham.. 

Og eftersom hun har bedt jer blande jer uden om burde i måske gøre det frem for at skrive jeres side af sagen herinde så der rigtig kan komme en masse sladder! Jesus! Så lad dog camilla være i fred.

Anmeld

16. juli 2012

dukke

TeamRocket skriver:

Og eftersom hun har bedt jer blande jer uden om burde i måske gøre det frem for at skrive jeres side af sagen herinde så der rigtig kan komme en masse sladder! Jesus! Så lad dog camilla være i fred.

Slap da af jeg synes det pisse syndt for hende og det fortjener hun bestemt ikke... Og så har jeg da lov til at komme med min mening det var bestem ikke for at gøre nogle sure eller noget som helt 

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
TeamRocket skriver:

Det er bagsiden af at være en "kendt" person. De har selv valgt at være udstille deres liv. Om sladderen kommer her eller i aviserne kan jo også være ligemeget.

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

Det er bagsiden af at være en "kendt" person. De har selv valgt at være udstille deres liv. Om sladderen kommer her eller i aviserne kan jo også være ligemeget.

Det kan godt være de selv har valgt at udstille sig sig selv i tv... MEN derfor kan vi andre godt stikke en finger i jorden. Og desuden har man personlige oplysninger eller viden omkring kendte...fordi man kender dem personligt fx.  hvorfor så ikke holde det for sig selv? Bare en forundring?! Bare fordi man er kendt behøver man ikke at blive "jordet"... og hvis man i forvejen har det skidt... hvor fedt er det så?

Anmeld

16. juli 2012

Loa

dukke skriver:

Nårh ej øv. Så er det jo knap så spændende

Det var da trist for hende

Anmeld

16. juli 2012

Loa

Eliza skriver:

Ja hun virkede simpelthen så cool! Og prioriterede hendes søn først...

Tag du kontakten til hende igen..... (og lad mig høre hvordan det går med hende )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.