Par i de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Loa

Sjl-msl-Mkl skriver:

Oh jo. Og så vidt jeg kan læse har hun fundet en ny. Jeg er "ven" med hende på FB.

Nårh det var da hurtigt så.... Eller ja det ved jeg jo selvfølgelig ikke....

Men øv jeg kunne ellers godt lide Benjamin. Men hvis de slog op og kom sammen flere gange, ja så var det måske ikke det rigtige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Loa

OktoberMor skriver:

Benjamin har også en ny kæreste, men så vidt Jeg ved er det ham der har børnene det meste af tiden, da Camilla er blevet for optaget i vægttab og fest. . 

Nårh for pokker......

Ih kunne de ikke bare blive ved at være med i de unge mødre så jeg ved hvad der foregår.....

Anmeld

16. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Det kan godt være de selv har valgt at udstille sig sig selv i tv... MEN derfor kan vi andre godt stikke en finger i jorden. Og desuden har man personlige oplysninger eller viden omkring kendte...fordi man kender dem personligt fx.  hvorfor så ikke holde det for sig selv? Bare en forundring?! Bare fordi man er kendt behøver man ikke at blive "jordet"... og hvis man i forvejen har det skidt... hvor fedt er det så?

Personligt er jeg bedøvende ligeglad med hvad de kendte render rundt og laver.

Men jeg ville ikke synes det var skammeligt, at nogle her på baby.dk talte om det, for det er bagsiden af at ville være kendt og den må man tage med sig eller også må man melde sig ud af programmet.

Anmeld

16. juli 2012

SS82

MorDk skriver:

Det kan godt være de selv har valgt at udstille sig sig selv i tv... MEN derfor kan vi andre godt stikke en finger i jorden. Og desuden har man personlige oplysninger eller viden omkring kendte...fordi man kender dem personligt fx.  hvorfor så ikke holde det for sig selv? Bare en forundring?! Bare fordi man er kendt behøver man ikke at blive "jordet"... og hvis man i forvejen har det skidt... hvor fedt er det så?

Så enig 

Anmeld

16. juli 2012

KakaoDrik

Der er billede på se og hør af kevins utroskab mod Camilla og de skal flytte sammen. Hun ender i et værre forhold end det hun har udtalt hun havde med Christian. Jeg har ikke ondt af hende. Hun vælger jo at leve sammen med de typer 

Lad den her tråd være for dem der vil skrive om de forskellige par. Jer andre der mener man ikke bør skrive om dem, burde måske ignorere denne tråd

Simon og Sofie,hvad skete der med de to?

Anmeld

16. juli 2012

Mariajny

Der er billede på se og hør af kevins utroskab mod Camilla og de skal flytte sammen. Hun ender i et værre forhold end det hun har udtalt hun havde med Christian. Jeg har ikke ondt af hende. Hun vælger jo at leve sammen med de typer 

Lad den her tråd være for dem der vil skrive om de forskellige par. Jer andre der mener man ikke bør skrive om dem, burde måske ignorere denne tråd

Ja Simon og Sofie gad jeg også godt at vide..

Anmeld

16. juli 2012

Loa

KakaoDrik skriver:

Er ret sikker på det sidste man så i dum var at de gik fra hinanden og han var sådan lidt sammen med Michelle igen igen.....

Men de fandt måske sammen igen Sofie og Simon? Bortset fra det gad jeg også godt se til Sofie igen. Hun klarede det sgu godt. Sys alle de coole vælger at stoppe i serien

Anmeld

16. juli 2012

JanetBJ

Loa skriver:

Er ret sikker på det sidste man så i dum var at de gik fra hinanden og han var sådan lidt sammen med Michelle igen igen.....

Men de fandt måske sammen igen Sofie og Simon? Bortset fra det gad jeg også godt se til Sofie igen. Hun klarede det sgu godt. Sys alle de coole vælger at stoppe i serien

Hende der Michelle ? brrrrrr .... hende brød jeg mig ikke særlig meget om ..

Anmeld

16. juli 2012

jydeinden

Loa skriver:

simon er det man i mine øjne kalder for en klaphat, kender en han har været sammen med, og han har en ny ukendt tøs ( så vidt jeg ved) men det der med at holde sig på måtten lyder det lidt som om keder ham i længden.

Anmeld

16. juli 2012

Loa

JanetBJ skriver:

Hende der Michelle ? brrrrrr .... hende brød jeg mig ikke særlig meget om ..

Heller ikke min kop the, men hende er jeg heller ikke så interesseret i at vide hvordan det går med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.