LotteN skriver:
hold da op... jeg sidder her og føler mig som en rigtig dårlig mor
, da jeg intet problem har ved at lade Lærke (11 måneder gammel) blive passet ved min mor i 3 dage, selvom jeg ikke skal noget, men bare fordi min mor gerne vil have tid med hende..!
Men jeg kan kun sige forskelige holdninger igen... jeg ved Lærke har det trygt og godt ved min mor og hendes mand og hun vil få det som blommen i et æg i de dage hun skal være der!
Jeg elsker hende over alt på jorden, men ser da lidt frem til nogle dage uden at skulle være "mor"!
jeg er helt enig med dig... jessica sover også af og til en hel weekend ved mine forældre, bare for at vi kan slappe lidt af, og i sommeren 08, var kæresten og jeg afsted på camping i 5 dage uden hende, hun havde det supergodt nede ved mine forældre, og på det tidspunkt var hun 1,5 år.
efter min mening er det vigtigt at man fra starten lærer børnene at man godt kan være væk fra mor og far uden at der sker noget ved det, eftersom at det lønner sig senere når de skal på skoleture osv. med overnatninger, så er de trygge ved det og ved at mor og far venter derhjemme.
det er vigtigt at huske hinanden og i det hele taget bare få noget voksen tid uden barn, og så er det sundt at savne, så nyder man endnu mere at være sammen når hverdagen vender tilbage, og som det tidligere er nævnt, savner ungerne ikke forældrene nær så meget som vi savner dem, de nyder bare at der sker noget nyt...
synes du skal tage med og nyde at kunne slappe lidt af

Anmeld