Argh.. hvad skal jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
33 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Miamaja

Vi er blevet inviteret paa 4 dages ferie..torsdag til sondag, i Seattle, alt betalt af farmands arbejde paa laekkert hotel meeen det er uden born vi kan godt faa ham passet af familien men han har aldrig provet at sove ude for og han er kun lige fyldt 2 aar. suk.. jeg vil vildt gerne afsted men er ikke helt vild med at overlade min lille skat uden mor i 4 dage

hvad ville I gore

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Louise mortil4

du skal da helt klart afsted, nu ved jeg ikke hvornår i skal afsted, men kunne i ikke lave en prøve overnatning på bare en enkelt nat inden turen, så kan i se hvordan han reagerer, men jeg tror ikke det bliver et problem sålænge det bare en ern person han er glad for og er tryk ved. Da vores store datter var 17 mdr fik vi tvillingerne og der kom hun 1 hel uge på ferie i sverige sammen med mine forældre og nøj hvor hun hyggede sig, men det var da hårdt for mor her for jeg havde aldrig skulle undvære hende så længe før. Når du så har været på "ferie" sammen med manden, så kommer du hjem med endnu mere overskud og energi til din lille dreng og en forhåbentligt rigtig hyggelig weekend i begagen, det kan man leve rigtig længe på

Knus Louise

Anmeld

7. maj 2009

Pia

sådan en rejse får man da ikke lige foræret hver dag..
Afsted med jer..
Lillemanden skal nok klare det uden jer, det er jeg sikker på..
Det er nok mere om mor kan slippe lille manden
Og når han er 2 år kan han sagtens klare det..

Rigtig god tur...

Anmeld

7. maj 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Uha, 4 dage hvor både Far og Mor er væk, det ville jeg ikke kunne. Vi har ellers også super bedsteforældre, som ofte har ham en nat, men 4 nætter, det ville være for meget for os, synes jeg. Sofus er også lige fyldt 2 år.
MEN hvis du har det gost med det, så gør det da. Det kommer helt an på, hvordan du/i selv har det med det.

Held og lykke med beslutningen.
Kram.

Anmeld

7. maj 2009

Mira0911

Ja. synes da os du skal tage afsted.. Men ja, måske i kunne lave en enkelt overnatning inden ? Hvis det dog kan nåes...

Anmeld

7. maj 2009

DK

Ferie!!! I har fortjent det. Desværre så savner ungerne os ofte ikke nær så meget som vi savner dem

Så afsted med dig Smukke. Han overlever sagtens 4 dage, og får en masse andre oplevelser end dem han plejer. Og hvis du ved han får det godt hvor han bliver passet, så er der jo ingen problemer!!!

Anmeld

7. maj 2009

LotteN

ej, det kan der da slet ikke være spørgsmål til... I skal have sønnike passet og så er det bare afsted på forlænget weekend... Det har i vidst godt af hvis i ikke har været det i to år...! god ferie

Anmeld

7. maj 2009

Miamaja

LotteN skriver:

ej, det kan der da slet ikke være spørgsmål til... I skal have sønnike passet og så er det bare afsted på forlænget weekend... Det har i vidst godt af hvis i ikke har været det i to år...! god ferie

haha.. ja jeg har ikke vaeret vaek fra lille manden i 2 aar, saa ja, lidt sjov maa vi nok ogsaa have. da han var 8mdr naegtede jeg at tage paa 2 ugers ferie i privat luksus hytte med eget kokken, hushjaelp hver dag og vaskemaskine (min mand har en rig ven hehe) i costa rica sammen med farmand og et vennepar, fordi jeg syntes han var for lille men det var pga hvis han nu skulle have laege hjaelp saa er det ikke bare saadan at komme til laege i costa rica. saa de tog afsted uden mig og guldklumpen. saa denne gang synes jeg at jeg traenger til ferie

og hvis det gaar helt galt kan jeg vel tage hjem lidr for maaske.

Anmeld

7. maj 2009

Miamaja

DK skriver:

Ferie!!! I har fortjent det. Desværre så savner ungerne os ofte ikke nær så meget som vi savner dem

Så afsted med dig Smukke. Han overlever sagtens 4 dage, og får en masse andre oplevelser end dem han plejer. Og hvis du ved han får det godt hvor han bliver passet, så er der jo ingen problemer!!!

tark.. ja du har nok ret

Anmeld

7. maj 2009

fam.4xc

Miamaja skriver:

Vi er blevet inviteret paa 4 dages ferie..torsdag til sondag, i Seattle, alt betalt af farmands arbejde paa laekkert hotel meeen det er uden born vi kan godt faa ham passet af familien men han har aldrig provet at sove ude for og han er kun lige fyldt 2 aar. suk.. jeg vil vildt gerne afsted men er ikke helt vild med at overlade min lille skat uden mor i 4 dage

hvad ville I gore

Helt ærlig.... det da bagateller

Nej som jeg også mener i det andet indlæg jeg hentyder til, så følg din mave fornemmelse omkring det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.