3kant hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

ønskebørn74

Kathepige skriver:

Vi kan tage den over privaten hvis du helst har lyst..

Jeg er bare født nysgerrig

men hvis du foretrække PB.. så gør vi bare det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

Flødebollen

ønskebarn74 skriver:

men hvis du foretrække PB.. så gør vi bare det...

Det er skam fint nok

Jeg var bare gået i seng, da du svarede 

Anmeld

19. juli 2012

ønskebørn74

Kathepige skriver:

Det er skam fint nok

Jeg var bare gået i seng, da du svarede 

ok... har du selv prøvet noget spændende på det område..?

jeg kan da fortælle jeg har prøvet en 3 kant med 2 mænd..

Anmeld

19. juli 2012

mybaby-girl

ønskebarn74 skriver:

hader pædofile.. gad godt have bijob som den der skærer kuglerne af dem med en sløv smørkniv..

GODT SAGT

Anmeld

19. juli 2012

Flødebollen

ønskebarn74 skriver:

ok... har du selv prøvet noget spændende på det område..?

jeg kan da fortælle jeg har prøvet en 3 kant med 2 mænd..

For mange år siden prøvede jeg med 2 piger og en mand self.. Synes det var meget grænseoverskridende .. Følte det var mere konkurrence end at nyde at man var en ekstra. 

Og jeg er måske lidt mærkelig, men det er slet ikke sådanne fantasier, jeg har.. Jeg er vist typen, der har nok i mig og min mand. Alene.

Men kender flere, der har inviteret en ekstra part ind i soveværelset, hvor man så har fundet dem på nette osv..

Tvivler også på, at min mand ville brude sig om at se mig blive sexet med en anden mand..

Anmeld

19. juli 2012

ønskebørn74

For mange år siden prøvede jeg med 2 piger og en mand self.. Synes det var meget grænseoverskridende .. Følte det var mere konkurrence end at nyde at man var en ekstra. 

Og jeg er måske lidt mærkelig, men det er slet ikke sådanne fantasier, jeg har.. Jeg er vist typen, der har nok i mig og min mand. Alene.

Men kender flere, der har inviteret en ekstra part ind i soveværelset, hvor man så har fundet dem på nette osv..

Tvivler også på, at min mand ville brude sig om at se mig blive sexet med en anden mand..

jeg har også mere end rigeligt i min mand..

3 kanten beskrevet var i mine unge dage, med 2 kammerater der bare ville have mig.. GG.. og jeg svarede frækt.. kun hvis jeg må få jer på en gang.. og den var de med på.. 

jeg ville aldrig dele min mand med nogen..

Anmeld

19. juli 2012

celkt

ønskebarn74 skriver:

jeg er faktisk ikke sippet..

har selv haft en skøn kæreste med lækre stor jader..

det er hans måde at reagere på da hun får kolde fødder der generer mig.. for jeg mener at for at dele denne oplevelse og stadig have et godt forhåld.. skal de begge være 100% med.. og han er bisset at blive så mopset, bare fordi hun ikke er klar til at lade ham smage andre varer..

lad gå , - men det er jo ikke fordi, hun ikke er parat til at lade ham få noget fremmed fugl, at hun springer fra - det er tanken om selv at være sammen med en pige. Så derfor kan han vel dårligt være sur over det, nok mere bare skuffet over at hele oplevelsen er - måske midlertidigt - aflyst.

Og det er en fed oplevelse!!... hehe

Anmeld

19. juli 2012

ønskebørn74

celkt skriver:

lad gå , - men det er jo ikke fordi, hun ikke er parat til at lade ham få noget fremmed fugl, at hun springer fra - det er tanken om selv at være sammen med en pige. Så derfor kan han vel dårligt være sur over det, nok mere bare skuffet over at hele oplevelsen er - måske midlertidigt - aflyst.

Og det er en fed oplevelse!!... hehe

i know.. læs mine andre indlæg i debatten..

har været kærester med den lækreste pige i næsten 1år..

Anmeld

19. juli 2012

celkt

ønskebarn74 skriver:

i know.. læs mine andre indlæg i debatten..

har været kærester med den lækreste pige i næsten 1år..

det har jeg da gjort... det er altid godt at være alsidig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.