3kant hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.245 visninger
38 svar
0 synes godt om
15. juli 2012

Anonym trådstarter

Står lidt i et dilemma. Kæresten og jeg er blevet enige om at vi gerne vil prøve 3kant (Ham, en anden pige, og jeg)

Og hun kommer faktisk i aften, men nu er jeg begyndt af få kolde fødder, og det fortæller jeg til kæresten.

Nu er han skide skuffet, og tvær. Ved slet ikke hva jeg skal gøre.

Er bange for det bliver akavet, og jeg kvajer mig. Har aldrig prøvet med en pige før jo. 

Og hvad nu hvis jeg midt i det hele finder ud af jeg slet ikke har lyst ? hvad gør jeg så ?

Håber nogen kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Maja_4000

Jeg har ingen erfaringer , men hvis du ikke vil , synes jeg du skal sige fra !
Hvis du stadig har mod på det , kan I evt. aftale et eller andet ord , som betyder at nu er det STOP , hvis det bliver for meget for dig (eller ham for den sags skyld) .. Det ved jeg at mange som går i swingerklubber bruger ..
Det skal bare ikke være noget du ellers vil sige .. F.eks. vanille , luftballon eller sådan noget

Anmeld

15. juli 2012

ønskebørn74

Står lidt i et dilemma. Kæresten og jeg er blevet enige om at vi gerne vil prøve 3kant (Ham, en anden pige, og jeg)

Og hun kommer faktisk i aften, men nu er jeg begyndt af få kolde fødder, og det fortæller jeg til kæresten.

Er bange for det bliver akavet, og jeg kvajer mig. Har aldrig prøvet med en pige før jo. 

Og hvad nu hvis jeg midt i det hele finder ud af jeg slet ikke har lyst ? hvad gør jeg så ?

Håber nogen kan hjælpe!

jeg havde forlangt at han valgte jer som par, i stedet for spændingen og ikke var tvær..

barnlige stodder!!! han er jo bare hug på noget fremmed fisse..

føj altså..

Anmeld

15. juli 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Håber nogen kan hjælpe!

min erfaring med 3 kanter og grupper..

Der skal være nogen MEGET KLARE retningslinjer..

Den vigtigste er nok
man stopper, hvis der er en af parterne som siger fra. (hvad enten det er før eller under)

Anmeld

15. juli 2012

DLM

hvis du er utryg ved det, synes jeg da du skal sige det som det er, at du ikke har lyst.

en anden mulighed er at hun tropper op og du tager den derfra og ser om du har lyst eller ej.

men synes du skal gøre det klart for din kæreste om, hvordan du vil have det skal være og hvis du ikke har lyst er det sådan det er. Jeg synes personligt ikke du skal gå med til noget du ikke har lyst til for at gøre kæresten glad, hvis det skal være skal det være fordi i begge har lyst.

Anmeld

16. juli 2012

Maja88

hvordan gik det??

Anmeld

16. juli 2012

TeamRocket

Tror det er meget normalt at være nervøs- men misforstå ikke dine egne grænser- hvis du ikke har lyst så har du ikke lyst! Og det har din skuffede mand bare at acceptere. Omend jeg da godt forstår han er skuffet- hvem drømmer ikke om at se sin frække dame og en anden pige sammen - haha, det gør de fleste mænd sku Min mand ville være klar på en trekant her og nu hvis jeg turde, men det gør jeg ikke Håber du lytter til dig selv, for nok skal man ofre sig for hinanden, men ikke på det punkt hvor man kan skade sig selv og at få overtrådt en grænse før man er klar!

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Jeg syntes bestemt heller ikke at du skal tvinges til at gøre noget, hvis du ikke føler dig sikker..

Jeg har engang skulle have partner byt, med nogle venner, og alt gik derud af, indtil jeg så på min kæreste længere henne, at de slet ikke var nået så langt som os, og indså at jeg hverken følte glæde, eller andet ved at være sammen med en anden, plus da jeg kiggede på min kæreste gik det op for mig, at jeg ikke ville dele ham med andre.. Sidder så med lidt dårlig samvittighed den dag idag, da jeg jo nåede at færdiggøre "mit" hvorimod min kæreste og hende pigen hverken nåede det ene eller det andet..  

Jeg håber du har gjort hvad der føltes rigtigt for dig, vil meget gerne høre om din oplevelse af det, og om du fik overtrådt dine grænser. 

Anmeld

17. juli 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Jeg syntes bestemt heller ikke at du skal tvinges til at gøre noget, hvis du ikke føler dig sikker..

Jeg har engang skulle have partner byt, med nogle venner, og alt gik derud af, indtil jeg så på min kæreste længere henne, at de slet ikke var nået så langt som os, og indså at jeg hverken følte glæde, eller andet ved at være sammen med en anden, plus da jeg kiggede på min kæreste gik det op for mig, at jeg ikke ville dele ham med andre.. Sidder så med lidt dårlig samvittighed den dag idag, da jeg jo nåede at færdiggøre "mit" hvorimod min kæreste og hende pigen hverken nåede det ene eller det andet..  

Jeg håber du har gjort hvad der føltes rigtigt for dig, vil meget gerne høre om din oplevelse af det, og om du fik overtrådt dine grænser. 

pyh piger! jeg kunne simpelthen ikke. spændene at læse jeres erfaring, vil nu give det et forsøg mere. er spændt, men alligevel bange

Anmeld

17. juli 2012

JanetBJ

Han virker da lidt barnlig, når han bliver mopset over at han ikke kan få fremmede fisse (undskyld måden det er skrevet på)

Men som andre siger, skal man nu have en trekant, skal der være tydelige og klare retningslinier for akten :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.