Kathepige skriver:
Det med mændene kender jeg. Og kan genkende din barndom. Her var det "bare" min mors mand(som hun giftede sig med, mens han afsonede overgrebene)
jeg er idag et meget åbent menneske.. min venninde som også er herinde.. hendes kæreste og jeg var venner inden de kom sammen.. han var bedste ven med den mand der fik mig væk fra min psykopat af en ex.. og de redede mit liv og gav mig det selvværd jeg har idag.. den gode ex behandlede mig som om jeg var guds gave til mænd.. vennen og min venninde er de kæreste mennesker i mit liv idag ud over min familie.. og intet jeg har gjort, kunne gøre en forskel på vort venskab.. de tager mig som jeg er ligesom jeg gør dem..
min søster herinde ved godt jeg har andre tanker end hende.. så det kommer jo ikke bag på hemde.. jeg er opvokset som et af Jehovas Vidner.. er det ikke mere, men det er hun.. og vi respekterer hinanden som vi er.. hun er bare den dejligste søster.. og jeg ved at hvis hun ikke ønsker at læse med.. så hopper hun bare videre til en anden tråd.. 
Anmeld