3kant hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

ønskebørn74

Kathepige skriver:

Jader... Var lige ved at få kaffen galt i halsen over din første sætning

hihi... ikke mange der lige forestiller sig det om mig.. og slet ikke dem der har læst med, når jeg praler af min dejlige ægtemand og private sexgud..

men jo du læste rigtigt.. jeg har været kærester med en kvinde i er års tid.. hun var piv fræk og lækker.. men der manglede det 3. ben og jeg savnede det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Flødebollen

ønskebarn74 skriver:

hihi... ikke mange der lige forestiller sig det om mig.. og slet ikke dem der har læst med, når jeg praler af min dejlige ægtemand og private sexgud..

men jo du læste rigtigt.. jeg har været kærester med en kvinde i er års tid.. hun var piv fræk og lækker.. men der manglede det 3. ben og jeg savnede det...

Er du så biseksuel eller gået helt over til at spille på de andres hold?... 

Jeg kan slet ikke forestille mig at undvære det såkaldte 3. Ben. Det er sgu for mærkeligt for mig..

Var det 3. Ben den eneste grund til at du stoppede forholdet?...

Jeg er bare nysgerrig

Anmeld

18. juli 2012

ønskebørn74

Er du så biseksuel eller gået helt over til at spille på de andres hold?... 

Jeg kan slet ikke forestille mig at undvære det såkaldte 3. Ben. Det er sgu for mærkeligt for mig..

Var det 3. Ben den eneste grund til at du stoppede forholdet?...

Jeg er bare nysgerrig

jeg fandt bare ud af at det er mænd der tænder mig mest.. hun var mig også utro, hvilket jeg ikke kunne glemme..

tænder stadig på lækre erotisk buttede kvinder med store jader og korthåret mis.. men nu er det på film som forspil med manden..

og han er mit livs kærlighed og han tænder mig som ingen anden har kunnet og jeg har aldrig forestillet mig at sex kunne være så lækkert og tilfredsstillende inden han kom ind i mit liv.. han er en sand giver..

Anmeld

18. juli 2012

Flødebollen

ønskebarn74 skriver:

jeg fandt bare ud af at det er mænd der tænder mig mest.. hun var mig også utro, hvilket jeg ikke kunne glemme..

tænder stadig på lækre erotisk buttede kvinder med store jader og korthåret mis.. men nu er det på film som forspil med manden..

og han er mit livs kærlighed og han tænder mig som ingen anden har kunnet og jeg har aldrig forestillet mig at sex kunne være så lækkert og tilfredsstillende inden han kom ind i mit liv.. han er en sand giver..

Det lyder som ham, jeg har herhjemme

Godt med mænd, der kan tilfredsstille (hungrende) kvinder..

Har du altid sådan haft lyst til begge køn?.. 

Anmeld

18. juli 2012

Flødebollen

ønskebarn74 skriver:

Vi kan tage den over privaten hvis du helst har lyst..

Jeg er bare født nysgerrig

Anmeld

18. juli 2012

ønskebørn74

Kathepige skriver:

Det lyder som ham, jeg har herhjemme

Godt med mænd, der kan tilfredsstille (hungrende) kvinder..

Har du altid sådan haft lyst til begge køn?.. 

ja.. jeg har altid tændt på kvinder siden teenage årene..  jeg er sgu lidt sexgal..

og i en perriode havde jeg det svært med mænd pga. min barndom der var et incest helvede.. (min biologiske far)

Anmeld

18. juli 2012

ønskebørn74

Kathepige skriver:

Vi kan tage den over privaten hvis du helst har lyst..

Jeg er bare født nysgerrig

GG.. er ikke genert når der er her i forumet.. kun ansig til ansigt.. og jeg er jo meget anonym herinde.. herinde er der kun 2 der kender mig in real life.. og de ved sgu godt jeg er lidt sær...

Anmeld

18. juli 2012

Flødebollen

ønskebarn74 skriver:

ja.. jeg har altid tændt på kvinder siden teenage årene..  jeg er sgu lidt sexgal..

og i en perriode havde jeg det svært med mænd pga. min barndom der var et incest helvede.. (min biologiske far)

Det med mændene kender jeg. Og kan genkende din barndom. Her var det "bare" min mors mand(som hun giftede sig med, mens han afsonede overgrebene)

Anmeld

18. juli 2012

ønskebørn74

Kathepige skriver:

Det med mændene kender jeg. Og kan genkende din barndom. Her var det "bare" min mors mand(som hun giftede sig med, mens han afsonede overgrebene)

jeg er idag et meget åbent menneske.. min venninde som også er herinde.. hendes kæreste og jeg var venner inden de kom sammen.. han var bedste ven med den mand der fik mig væk fra min psykopat af en ex.. og de redede mit liv og gav mig det selvværd jeg har idag.. den gode ex behandlede mig som om jeg var guds gave til mænd.. vennen og min venninde er de kæreste mennesker i mit liv idag ud over min familie.. og intet jeg har gjort, kunne gøre en forskel på vort venskab.. de tager mig som jeg er ligesom jeg gør dem..

min søster herinde ved godt jeg har andre tanker end hende.. så det kommer jo ikke bag på hemde.. jeg er opvokset som et af Jehovas Vidner.. er det ikke mere, men det er hun.. og vi respekterer hinanden som vi er.. hun er bare den dejligste søster.. og jeg ved at hvis hun ikke ønsker at læse med.. så hopper hun bare videre til en anden tråd..

Anmeld

18. juli 2012

ønskebørn74

Kathepige skriver:

hader pædofile.. gad godt have bijob som den der skærer kuglerne af dem med en sløv smørkniv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.