3kant hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

mybaby-girl

Anonym skriver:

Står lidt i et dilemma. Kæresten og jeg er blevet enige om at vi gerne vil prøve 3kant (Ham, en anden pige, og jeg)

Og hun kommer faktisk i aften, men nu er jeg begyndt af få kolde fødder, og det fortæller jeg til kæresten.

Nu er han skide skuffet, og tvær. Ved slet ikke hva jeg skal gøre.

Er bange for det bliver akavet, og jeg kvajer mig. Har aldrig prøvet med en pige før jo. 

Og hvad nu hvis jeg midt i det hele finder ud af jeg slet ikke har lyst ? hvad gør jeg så ?

Håber nogen kan hjælpe!

Gik det som det skulle eller ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Står lidt i et dilemma. Kæresten og jeg er blevet enige om at vi gerne vil prøve 3kant (Ham, en anden pige, og jeg)

Og hun kommer faktisk i aften, men nu er jeg begyndt af få kolde fødder, og det fortæller jeg til kæresten.

Er bange for det bliver akavet, og jeg kvajer mig. Har aldrig prøvet med en pige før jo. 

Og hvad nu hvis jeg midt i det hele finder ud af jeg slet ikke har lyst ? hvad gør jeg så ?

Håber nogen kan hjælpe!

har du kolde fødder fordi du ikk føler lyst eller fordi det er akavet ?

du skal Ikke gøre det hvis du ikk vil..

super ledt af ham han er skuffet sys jeg.. det ville jeg blive ked af det over

Knus til dig

Anmeld

18. juli 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Håber nogen kan hjælpe!

Åh sorry det er et gammelt indlæg

fik i gjort det eller ?

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Emilieprinsessen skriver:

Åh sorry det er et gammelt indlæg

fik i gjort det eller ?

Nej vi  fik intet gjort. Synes det ville være for akavet!

Anmeld

18. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Håber nogen kan hjælpe!

Hvis du er usikker så lad være...

Anmeld

18. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Nej vi  fik intet gjort. Synes det ville være for akavet!

... GODT DU FIK SAGT FRA!!!!!

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

... GODT DU FIK SAGT FRA!!!!!

Heh ja 

Anmeld

18. juli 2012

celkt

ønskebarn74 skriver:

jeg havde forlangt at han valgte jer som par, i stedet for spændingen og ikke var tvær..

barnlige stodder!!! han er jo bare hug på noget fremmed fisse..

føj altså..

Kære, søde ønskebarn74  - selvom jeg ofte er enig med dig, vil jeg altså ikke forbigå den her uden at giv dig et hip!!

Lad dog være med at gøre manden til sorteper. Hvis det er en fantasi, de har delt med hinanden, og som de leger med, måske, at føre ud i livet, så er det da ikke ham der har gjort noget forkert. Hvis alle skal skæres over en kam i denne forbindelse er jeg så sandelig også en klam stodder (stodine?!?! ) der er hug på noget fremmed fisse...  Faktisk nærmest mere end min mand...hehe

Og TS, det er HELT normalt at få kolde fødder i den situation, måske får du lyst til at prøve igen, måske gør du ikke. Det er ikke alle fantasier, der skal udleves. Selvom det er 'moderne' at være biseksuel som kvinde, er det jo ikke alle, der er det. Og det er jeg sikker på, din mand vil forstå, hvis det er det du når frem til.

Anmeld

18. juli 2012

ønskebørn74

celkt skriver:

Kære, søde ønskebarn74  - selvom jeg ofte er enig med dig, vil jeg altså ikke forbigå den her uden at giv dig et hip!!

Lad dog være med at gøre manden til sorteper. Hvis det er en fantasi, de har delt med hinanden, og som de leger med, måske, at føre ud i livet, så er det da ikke ham der har gjort noget forkert. Hvis alle skal skæres over en kam i denne forbindelse er jeg så sandelig også en klam stodder (stodine?!?! ) der er hug på noget fremmed fisse...  Faktisk nærmest mere end min mand...hehe

Og TS, det er HELT normalt at få kolde fødder i den situation, måske får du lyst til at prøve igen, måske gør du ikke. Det er ikke alle fantasier, der skal udleves. Selvom det er 'moderne' at være biseksuel som kvinde, er det jo ikke alle, der er det. Og det er jeg sikker på, din mand vil forstå, hvis det er det du når frem til.

jeg er faktisk ikke sippet..

har selv haft en skøn kæreste med lækre stor jader..

det er hans måde at reagere på da hun får kolde fødder der generer mig.. for jeg mener at for at dele denne oplevelse og stadig have et godt forhåld.. skal de begge være 100% med.. og han er bisset at blive så mopset, bare fordi hun ikke er klar til at lade ham smage andre varer..

Anmeld

18. juli 2012

Flødebollen

ønskebarn74 skriver:

jeg er faktisk ikke sippet..

har selv haft en skøn kæreste med lækre stor jader..

det er hans måde at reagere på da hun får kolde fødder der generer mig.. for jeg mener at for at dele denne oplevelse og stadig have et godt forhåld.. skal de begge være 100% med.. og han er bisset at blive så mopset, bare fordi hun ikke er klar til at lade ham smage andre varer..

Jader... Var lige ved at få kaffen galt i halsen over din første sætning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.