Fru Skovrup skriver:
Hvor lyder det godt! Jeg håber virkelig i bliver glade for det
Det er altså meget anderledes end engangs bleer, de suger slet ikke så kraftigt som engangsbleerne og faktisk suger de bedre jo mere de er vasket.
Der er også forskelligt sug alt efter hvad for et materiale de er lavet i, fx suger bambus mere end bomuld hvilket er grunden til vi fx herhjemme bruger bambus om natten og microfiber om dagen.
Det vigtigt du prøver dig frem med forskellige bleer, herhjemme tog det lidt tid inden vi fandt de rette bleer med det rette sug og parform.
Jeg vil stærkt anbefale dig at komme på slyngebarn og tilmelde dig ble forumet, hvor du kan finde alle informationer om det at have dit barn på stoffer, hvordan man stripper bleerne og sådanne ting.
Vi bruger stoffer fuld tid herhjemme og er rigtig glade for det, det har dog taget lang tid for os at finde det der passede knægten rigtigt.
Så lige at i har valgt at bruge formsyet med uld, i ved godt ulden skal lanoliniseres ikke?
Jeg pænt overrasket over hvor godt uld fungere! Havde jeg turde kaste mig ud i uld fra første stofble havde det været meget nemmere 
Tak for dit svar, og jeg er slet ikke i tvivl om vi bliver glade for det 
Vi har som sagt haft en prøvepakke hjemme og haft bleerne i hænderne.. Vores budget er ikke det store så det har vi også været nødt til at tænke på. Og de bleer vi har valgt har været ud fra de vi har prøvet herhjemme.
Vi har købt nogle bambusindløg ved siden af til at booste bleerne med om natten, jeg håber det kommer til at virke, for jeg ved de ikke suger lige så kraftigt, men det er jo også lidt mening, ikke ?
altså i forhold til der ikke er alle de supersugende stoffer i..
Jeg er såmænd allerede inde på slyngebarn, men synes det er svært at finde rundt derinde, hvilket virkelig ærger mig, for det virker som et rart sted, og vi bruger i forvejen vikle og slyngevugge til hende..
Jep, lanolinbehandling er også købt
synes ulden har nogle fantastiske egenskaber, de er ærligt talt vildt smarte, og det er også derfor vi har valgt dem 
Er dog løbet ind i et spørgsmål, for hvad gør man når der kommer lo*t på uldbukserne ?
Har virkelig prøvet at sætte mig ind i det før det store køb, og håber så vi har valgt rigtigt