Hvor meget blev jeres termin rykket ud fra første beregning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

mahanna

ved den første fik en termin der hed 2/7-11 af lægen og mig selv og skanningen sage den 29/6-11 og fødte den 4/7-12...

denne gang sage lægen ikke noget de ville vendte til skanningen sage selv den 24/8-12 men skanningen siger den 27/8-12 så nu må vi se .. hvad dag det bliver ????

knus mahanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

KarinaBF

Kan ikke lige huske hvordan det var med de to store men den jeg venter nu var mig og lægen meget uenige om termin da jeg har en meget kort cyklus (21 dage) jeg sagde termin den 5 dec. og lægen sagde en uge senere altså 12 dec. men NF sagde 6 dec.
Men har født for tidlig med de to andre da jeg har får forhøjet blodtryk (og svangerskabssforgiftning med den første)
Så er spændt på hvornår spiren kommer :-)

Anmeld

18. juli 2012

Kay

min termin blev fastsat ved scanning i uge ca. 6+  til d. 6 august...

i uge 9+ blev jeg scannet igen og der blev termin sat til 9. august...

og ved NF blev jeg ved første måling rykket til 13. august... men der brokkede jeg mig for så ville jeg slet ikke havde kunne teste posetiv da jeg gjorde det... så hun målte efter 3 gange og den blev så sat til 7 august...

så jeg giver ik meget for det med at de rykker termin efter 1 måling... for når man kan rykke næsten en uge forskelligt ved samme scanning... det giver ik mening...

Anmeld

20. juli 2012

Tanjadamgaard

Kay skriver:

min termin blev fastsat ved scanning i uge ca. 6+  til d. 6 august...

i uge 9+ blev jeg scannet igen og der blev termin sat til 9. august...

og ved NF blev jeg ved første måling rykket til 13. august... men der brokkede jeg mig for så ville jeg slet ikke havde kunne teste posetiv da jeg gjorde det... så hun målte efter 3 gange og den blev så sat til 7 august...

så jeg giver ik meget for det med at de rykker termin efter 1 måling... for når man kan rykke næsten en uge forskelligt ved samme scanning... det giver ik mening...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.