Anonym skriver:
Hej,
har været til scanning i dag, hvor jeg blev sat en uge tilbage til 6+0, fik og vide at alt så fuldstændig fint ud, og at det lignede en normal graviditet, men dvs. jeg allerede testede positivt på en clearblue, da jeg var 3 uger henne, så kan ikke undgå at blive nervøs for om noget er galt, da vi heller ikke så hjerteblink...
Så vil høre om hvor meget jeres termin blev rykket - vel og mærke ved en normal graviditet...
Håber I vil hjælpe 
Mulighed for at svare for hver af jeres graviditeter og hvis nogen har oplevet noget lignende, så må I gerne uddybe svaret 
Har ikke lige læst alle indlæggene - så med fare for at du har fået dit svar, så kommer mit altså her 
Jeg havde sidste mens d. 13 okt, og med cyklus på 28 dage, bør min termin være d. 19 juli 2012.. Jeg kom til en tryghedsscanning, hvor man målte foster til at være 5 dage mindre - dvs. ny termin d. 24 juli.. Da jeg så kom til nakkefoldsscanning, hvor man får sin endelige termin - blev jeg målt til at have termin d. 20 juli - altså én dag efter hvad den burde være 
Så tror godt du kan tage det roligt - det må være fordi det er svært at måle i starten! 
Anmeld