Hvor meget blev jeres termin rykket ud fra første beregning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Med Isabell:
Lægen - Den 07. December (min egen fødselsdag)
Scanning 1 - Den 05. December
Scanning 2 - Den 03. December
Født - Den 26. November

Med Lillesøster:
Lægen - Den 26. September
Scanning - Den 25. September
Født: Afventer spændt :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar - sjovt hvor forskelligt det er

Anmeld

14. juli 2012

LRJ

1. Gang Lægens Beregning sagde termin 29. Marts scanning sagde 13 april, fødte 10. April

2. Gang lægens beregning 24. December, scanning 10. Januar.. Tabte i uge 10

Anmeld

14. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej,

har været til scanning i dag, hvor jeg blev sat en uge tilbage til 6+0, fik og vide at alt så fuldstændig fint ud, og at det lignede en normal graviditet, men dvs. jeg allerede testede positivt på en clearblue, da jeg var 3 uger henne, så kan ikke undgå at blive nervøs for om noget er galt, da vi heller ikke så hjerteblink...

Så vil høre om hvor meget jeres termin blev rykket - vel og mærke ved en normal graviditet...

Håber I vil hjælpe

Mulighed for at svare for hver af jeres graviditeter og hvis nogen har oplevet noget lignende, så må I gerne uddybe svaret

min blev ikke rykket til Nf... men lige i starten fordi det er svært at få crl mål på den bette blev jeg først sat til 20-10-12 - så til 18-10-12 så til 21-10-12- Så da jeg kom til Nf blev jjeg sat til d 18-10-2012.. så det var lige efter bogen ..

Anmeld

14. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Første termin 20/1, rykket til 23/1, fødte 25/1

Anmeld

14. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Hej,

har været til scanning i dag, hvor jeg blev sat en uge tilbage til 6+0, fik og vide at alt så fuldstændig fint ud, og at det lignede en normal graviditet, men dvs. jeg allerede testede positivt på en clearblue, da jeg var 3 uger henne, så kan ikke undgå at blive nervøs for om noget er galt, da vi heller ikke så hjerteblink...

Så vil høre om hvor meget jeres termin blev rykket - vel og mærke ved en normal graviditet...

Håber I vil hjælpe

Mulighed for at svare for hver af jeres graviditeter og hvis nogen har oplevet noget lignende, så må I gerne uddybe svaret

Har ikke lige læst alle indlæggene - så med fare for at du har fået dit svar, så kommer mit altså her

Jeg havde sidste mens d. 13 okt, og med cyklus på 28 dage, bør min termin være d. 19 juli 2012.. Jeg kom til en tryghedsscanning, hvor man målte foster til at være 5 dage mindre - dvs. ny termin d. 24 juli.. Da jeg så kom til nakkefoldsscanning, hvor man får sin endelige termin - blev jeg målt til at have termin d. 20 juli - altså én dag efter hvad den burde være

Så tror godt du kan tage det roligt - det må være fordi det er svært at måle i starten!

Anmeld

14. juli 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Af lægen blev jeg sat til den 23 nov.
Ved 1. scanning blev den rykket til den 12 nov.
Ved 2. scanning blev jeg rykket yderlig til den 7 nov.. Hvilket de normalt ikke gjorde, men pga hans str..

Endte med at føde den 20 nov. Så nok den første der galdte ;-)

Anmeld

14. juli 2012

Mariajny

Jeg blev til en tidlig scanning pga. Slem kvalme rykket fra 3 UGER og nogen dage TILBAGE 

Anmeld

14. juli 2012

Mariajny

Mariajny skriver:

Jeg blev til en tidlig scanning pga. Slem kvalme rykket fra 3 UGER og nogen dage...

Hov glemte og skrive tilbage

Anmeld

14. juli 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Hej,

Håber I vil hjælpe

Altså i forhold til test kan man jo allerede teste postitiv når man er 2 uger henne. Har eg gjort.
Og hjerte blik er vidst også først når man er 8 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.