Hvor meget blev jeres termin rykket ud fra første beregning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2012

twinny

Jeg blev rykket to dage frem af min læge af mine egne beregninger.

til scanning blev jeg rykket to dage tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej,

har været til scanning i dag, hvor jeg blev sat en uge tilbage til 6+0, fik og vide at alt så fuldstændig fint ud, og at det lignede en normal graviditet, men dvs. jeg allerede testede positivt på en clearblue, da jeg var 3 uger henne, så kan ikke undgå at blive nervøs for om noget er galt, da vi heller ikke så hjerteblink...

Så vil høre om hvor meget jeres termin blev rykket - vel og mærke ved en normal graviditet...

Håber I vil hjælpe

Mulighed for at svare for hver af jeres graviditeter og hvis nogen har oplevet noget lignende, så må I gerne uddybe svaret

Jeg havde termin den 27. oktober - men blev sat tilbage til NF til den 2. november 

Anmeld

13. juli 2012

Tulle28

3 uger frem!

Anmeld

13. juli 2012

Maise86

Min termin med den første blev rykket 3 dage tilbage og med min søn blev d. rykket 4 dage tilbage

Anmeld

13. juli 2012

CaWi

Min læge satte min termin til d.28/4 - scanningen sagde d.1/5 - fødte d.26/4

Anmeld

13. juli 2012

lycly

Lægen regnede sig frem til en termin d. 22 juli. Ved scanning blev den rykket til d. 17. juli. Og jeg fødte d. 17 juli

Anmeld

13. juli 2012

simone_jacobsen

Jeg regnede mig frem til den 13. januar, det samme gjorde lægen. Ved en tidlig scanning blev jeg rykket til den 14. januar og ved NF blev jeg dat til den 12. januar

Anmeld

13. juli 2012

Lullaby

Første gang så passede den med en dag og de sidste 2 gange er jeg blevet sat omkring 14-17 dage tilbage. Jeg får ægløsning et par dage før mens så kan aldrig teste til tiden. Måske er du en af dem der får ægløsning lige efter og derfor er du ikke længere henne

Anmeld

13. juli 2012

Merii

Lægen sagde jeg var 4+4, men scaningen viste sig han kun var 4 + 0

Anmeld

13. juli 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Hej,

har været til scanning i dag, hvor jeg blev sat en uge tilbage til 6+0, fik og vide at alt så fuldstændig fint ud, og at det lignede en normal graviditet, men dvs. jeg allerede testede positivt på en clearblue, da jeg var 3 uger henne, så kan ikke undgå at blive nervøs for om noget er galt, da vi heller ikke så hjerteblink...

Så vil høre om hvor meget jeres termin blev rykket - vel og mærke ved en normal graviditet...

Håber I vil hjælpe

Mulighed for at svare for hver af jeres graviditeter og hvis nogen har oplevet noget lignende, så må I gerne uddybe svaret

Min første termin hed 8 august - men blev rykket 2 UGER  ved NF.  Så nu hedder min termin d. 22 august. Så det bliver spændende at se hvornår jeg føder, kan se mange har født omkring deres første termin, selvom scanningerne sagde noget andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.