Hvor meget blev jeres termin rykket ud fra første beregning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget blev jeres termin rykket ved jeres graviditeter (som gik efter bogen)?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

14.747 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej,

har været til scanning i dag, hvor jeg blev sat en uge tilbage til 6+0, fik og vide at alt så fuldstændig fint ud, og at det lignede en normal graviditet, men dvs. jeg allerede testede positivt på en clearblue, da jeg var 3 uger henne, så kan ikke undgå at blive nervøs for om noget er galt, da vi heller ikke så hjerteblink...

Så vil høre om hvor meget jeres termin blev rykket - vel og mærke ved en normal graviditet...

Håber I vil hjælpe

Mulighed for at svare for hver af jeres graviditeter og hvis nogen har oplevet noget lignende, så må I gerne uddybe svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2012

Silas&Mille

Første gang: Jordemoder satte terminen til 6. januar - ved scanning blev den rykket til 4. januar. Fødte den 6. januar

Anden gang: Læge sætte terminen til 2. februar - ved scanning blev den flyttet til 4. februar. Fødte den 7. februar

Anmeld

13. juli 2012

LinLin

Første gang beholdt jeg termin. Anden gang fire dage frem (så det blev d. 9. I stedet for d. 13. - han blev i øvrigt født på terminen ;-) ;-))

Anmeld

13. juli 2012

Pige2009

Min blev ikke rykket

Anmeld

13. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Hej,

har været til scanning i dag, hvor jeg blev sat en uge tilbage til 6+0, fik og vide at alt så fuldstændig fint ud, og at det lignede en normal graviditet, men dvs. jeg allerede testede positivt på en clearblue, da jeg var 3 uger henne, så kan ikke undgå at blive nervøs for om noget er galt, da vi heller ikke så hjerteblink...

Så vil høre om hvor meget jeres termin blev rykket - vel og mærke ved en normal graviditet...

Håber I vil hjælpe

Mulighed for at svare for hver af jeres graviditeter og hvis nogen har oplevet noget lignende, så må I gerne uddybe svaret

Beholdt den oprindelige...men var også i fertilitetsbehandling, så de var jo ret sikre på datoen 

Anmeld

13. juli 2012

B&J

jeg blev sat til den 13marts både af lægen mig selv og oppe på sygehuset

Anmeld

13. juli 2012

Rosengreen

Første gang blev jeg rykket 3 dage tilbage. Det passer også med at jeg skulle have testet positiv omkring 3+0 

Anden gang fik jeg ikke en lægeberegn termin, da jeg blev gravid i første forsøg efter at have fået fjernet en graviditet udenfor livmoderen samt den ene æggeleder.

Men ifølge den termin jeg fik ved scanningen (og som der blev holdt fast i) skulle jeg være blevet gravid kun 10(!!) dage efter min operation   

Synes selv det lyder lidt mærkeligt, men nu er det er jo bare en dato 

Anmeld

13. juli 2012

DLM

da jeg var til scanning første gang blev jeg sat 2 uger tilbage og gik fra en termin der hed 19 juni til 2 juli og han er født d 20 juni så første termin holdt alligevel stik

Anmeld

13. juli 2012

MorDk

Jeg regnede slev ud at jeg ville have termin 14.09.12. Min termin blev fastlagt til NF-scanningen og blev rykket 1 dag tilbage.... 13.09.12

Anmeld

13. juli 2012

AndreasMor84

Blev rykket én dag fra d. 13. til d. 14. og fødte d. 13.

Mht. hjerteblink, så så jeg først blink 6+4.. so don't worry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.