Nu faldt Lilje jo her for 14 dage siden og slog hul i panden. Og jeg havde da overhovedet ikke i tanke om at ringe efter en ambulance. Hun var ikke bevidstløs, og jeg skulle lige have lov at panikke så andre familiemedlemmer tog over. Da jeg lige havde brugt et par minutter til at sunde mig, kunne jeg gå ind og kigge på hovedet (jeg vidste ikke det var panden hun havde slået, og jeg har en angst for at hun skal slå munden, da jeg selv har været rigtig uheldig der) så da jeg så det "bare" var panden var jegere rolig. Kunne se at den store flænge ikke bare kunne limes, så faster og Lilje på bagsædet, mor på passagersædet, og far kørte. Og så afsted til skadestuen. Vi har heldigvis selv bil, så her er 1-1-2 altså ikke i tanken med mindre det er meget alvorligt.
Jeg blev bidt i hovedet som 4 årig, jeg fik en ordentlig mutter af en hund, så jeg måtte med ambulance fra fredericia til odense med udrykning. Men da skaden skete kørte familie mig på sygehuset i fredericia. (min mor panikkede, og min far kunne ikke køre da han var for påvirket af hvordan jeg så ud)
Som 8 årig styrtede jeg på cykel og slog fortænderne ud, også her blev jeg kørt på sygehuset uden en ambulance. Så her har vi altså ikke været storforbrugere af ambulancer....
Undskyld hvis det blev lidt langt.
Og undskyld stavefejl, skriver fra telefonen ;-)
Anmeld