UPDATE! Kønsscanning idag viste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Mother-love

VNB skriver:

At Viktor skal have en helt igennem perfekt LILLEBROR!!! 

Han var alt andet end genert og viste stolt sagerne frem  Der var ihvertfald ingen tvivl om at han er et vaskeægte hankønsvæsen 

Vi er helt oppe at svære på de lyserøde skyer og glæder os bare så meget til at have sådan 2 små supermænds-brødre rendende rundt herhjemme 

De vil helt sikkert få så meget glæde af hinanden med kun 2 års mellemrum  

og hvor er det bare lækkert at vi har ALT til ham! Tøj, sko, overtøj, legetøj osv osv 

Er også en smule stolt over at min fornemmelse holdte stik jeg har været sikker på at det var en lille dreng lige fra den dag jeg stod med den positiv test 

Her er et par billeder. Det første billede viser at man slet ikke er i tvivl om at det er en dreng og det andet billede viser at han har det sødeste lille fine hoved med runde kinder og kyssemund 

Ihhh hvor fint. Stort tillykke smukke.
Og ja mange at spare er der sgu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

chael

Ligesom jeg skrev hi hi

Til lykke med en skøn lillebror i maven

*C

Anmeld

12. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke med lillebror

Anmeld

12. juli 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Han var alt andet end genert og viste stolt sagerne frem  Der var ihvertfald ingen tvivl om at han er et vaskeægte hankønsvæsen 

Vi er helt oppe at svære på de lyserøde skyer og glæder os bare så meget til at have sådan 2 små supermænds-brødre rendende rundt herhjemme 

og hvor er det bare lækkert at vi har ALT til ham! Tøj, sko, overtøj, legetøj osv osv 

Er også en smule stolt over at min fornemmelse holdte stik jeg har været sikker på at det var en lille dreng lige fra den dag jeg stod med den positiv test 

Her er et par billeder. Det første billede viser at man slet ikke er i tvivl om at det er en dreng og det andet billede viser at han har det sødeste lille fine hoved med runde kinder og kyssemund 

TILLYKKE MED DEN DEJLIGE LILLEBROR!!!!

Anmeld

12. juli 2012

fif

VNB skriver:

Tillykke hvor skøøøønt!!! 

Anmeld

12. juli 2012

VNB

tarkoflen skriver:

Tillykke

tak  

Anmeld

12. juli 2012

VNB

La´chrissen skriver:

Tillykke

tak 

Anmeld

12. juli 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Jubiii.... Og kæmpe stort tillykke med lillebror
Vi må lave en klub
Det første billede ligner fuldstændig vores på en prik

mange tak søde!  Jeg VIDSTE det! 

hehe ja skal vi ikke lave en klub? drenge-børns klubben 

hvor sjovt at billedet ligner jeres. Det er nogle små flatterende drenge vi får os 

og jeps - nu har jeg vundet retten til at vælge navn!!  så jeg skal i tænkeboks... er faktisk pt. ret blank... har et par stykker, men ved ikke rigtig om de passer til Viktor, og synes helst navnene skal klinge godt sammen... 

har i tænkt på navn endnu? 

Anmeld

12. juli 2012

VNB

AndeDk skriver:

Åhr tillykke  

mange tak 

Anmeld

12. juli 2012

VNB

Muhmi skriver:

Kæmpe STORT tillykke sødeste!!

Hvor bliver det bare super med to små drenge der rigtig kan nyde hinandens selvskab!! 

1000 tak søde! 

Jeg vidste det! Jeg har været sikker på at det var en dreng siden jeg stod med den første test. lidt vildt faktisk! 

og ja det blir SÅ fantastisk med 2 drenge! jeg glæder mig  

man kan jo som pige ikke klage når man bliver omgivet af hele 3 drenge som elsker en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.