snydt for penge i superbrugsen på den gode måde ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

KittyCatta

TeamRocket skriver:

Og? Det går jo lige op med de gange man får for meget tilbage, hvor jeg heller ikke tjekker bon. Og skulle det ske en bliver fyret for at have givet for meget tilbage for 10 gang- jamen så var det nok ikke det job vedkommende skulle have, det kan jo aldrig blive min skyld.

Så du laver aldrig fejl på dit arbejde?

Du mener at hvis man laver en fejl et par gange, så er det ikke det rigtige job man har sig? Alle laver fejl, og jeg vil da gerne indrømme at jeg har lavet vold pokker mange fejl i mit arbejde, men jeg lærer af det hver gang.

Det kan ske at medarbejderen giver for få byttepenge tilbage, og de har så en rasende kunde, der vil have dem fyret samt kræver at snakke med direktøren for supermarkedet, men hvis det omvendte ske, at en medarbejder giver for mange mange penge tilbage ligger man dem bare ned i pungen og tuller ud af supermarkedet med et smil på læben og tanken om hvor dejligt, det endelig var at få ram på dem.
Jeg græmmes. Tænk at man kan have den mentalitet?! Føj  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

KittyCatta

TeamRocket skriver:

Hvis du selv sad i 'en højere stilling' hvorfor så ikke træde ind når du ser en blive fyret for at give forkerte byttepenge tilbage en enkelt gang?

Kan fortælle dig at jeg gjorde hvad jeg kunne, og det samme gjorde andre under mig. 

Anmeld

15. juli 2012

TeamRocket

KittyCatta skriver:

Jegbbrbrobrokbrokkbrokke

Så du laver aldrig fejl på dit arbejde?

Du mener at hvis man laver en fejl et par gange, så er det ikke det rigtige job man har sig? Alle laver fejl, og jeg vil da gerne indrømme at jeg har lavet vold pokker mange fejl i mit arbejde, men jeg lærer af det hver gang.

Det kan ske at medarbejderen giver for få byttepenge tilbage, og de har så en rasende kunde, der vil have dem fyret samt kræver at snakke med direktøren for supermarkedet, men hvis det omvendte ske, at en medarbejder giver for mange mange penge tilbage ligger man dem bare ned i pungen og tuller ud af supermarkedet med et smil på læben og tanken om hvor dejligt, det endelig var at få ram på dem.
Jeg græmmes. Tænk at man kan have den mentalitet?! Føj  

Jeg brokker mig aldrig over at få for lidt penge tilbage, hvis jeg var typen der gad gå op i det, ville jeg jo nok bare tjekke min bon. Men som sagt regner jeg bare med det går lige op i sidste ende. Og hvis jeg lavede mange fejl i mit arbejde ville jeg heldigvis blive fyret. :-D

Anmeld

15. juli 2012

TeamRocket

KittyCatta skriver:

eerddedetjjo

Kan fortælle dig at jeg gjorde hvad jeg kunne, og det samme gjorde andre under mig. 

Så er det jo den person den er gal med og ikke kunden der, muligvis, ikke engang ved han eller hun fik for mange penge tilbage

Anmeld

15. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Baagøe skriver:

Jeg ville nok bare glemme det. Via overvågningen kan man jo se, at medarbejderen godt nok har begået en fejl, men at hun ikke har stjålet

Der er ikke overvågning direkte over kasserne grundet mulighed for at se dankort koder. Og overvågningerne er ikke speciel tydelige. Det er sjældent de forklarer noget. (Jeg har arbejdet i kundeservice i føtex)

Anmeld

15. juli 2012

UnderCover37

mor:) skriver:

Der er ikke overvågning direkte over kasserne grundet mulighed for at se dankort koder. Og overvågningerne er ikke speciel tydelige. Det er sjældent de forklarer noget. (Jeg har arbejdet i kundeservice i føtex)

Altså jeg har en ven der er medbestyrer af et supermarked i en af de større kæder og de har direkte overvågning af kassen (ikke på dankortterminalen) og de bruger de billeder i tvivlsspørgsmål når kunden klager over at ha' fået for lidt tilbage så de burde bestemt være i en kvalitet hvor de også kan se om medarbejderen har taget af kassen - ganske enkelt.

Jeg mener bestemt at man kan lave fejl og give forkert tilbage men hvis det er noget der konsekvent sker hos en bestemt medarbejder så ér de da nødt til at finde noget andet vedkommene kan lave da det er dårlig forretning.
Og er der ikke andre opgaver så må man jo afskedige...

Anmeld

15. juli 2012

UnderCover34 skriver:

Altså jeg har en ven der er medbestyrer af et supermarked i en af de større kæder og de har direkte overvågning af kassen (ikke på dankortterminalen) og de bruger de billeder i tvivlsspørgsmål når kunden klager over at ha' fået for lidt tilbage så de burde bestemt være i en kvalitet hvor de også kan se om medarbejderen har taget af kassen - ganske enkelt.

Jeg mener bestemt at man kan lave fejl og give forkert tilbage men hvis det er noget der konsekvent sker hos en bestemt medarbejder så ér de da nødt til at finde noget andet vedkommene kan lave da det er dårlig forretning.
Og er der ikke andre opgaver så må man jo afskedige...

i den føtex hvor jeg arbejdede var det ikke sådan. Der var sådan så man kun kunne se over hver 2. kasse og alt for langt fra. Ingen mulighed for at zoome ind. - men det kan selvfølgelig have ændret sig. noget tid siden jeg har arbejdet i føtex

Anmeld

15. juli 2012

UnderCover37

mor:) skriver:

i den føtex hvor jeg arbejdede var det ikke sådan. Der var sådan så man kun kunne se over hver 2. kasse og alt for langt fra. Ingen mulighed for at zoome ind. - men det kan selvfølgelig have ændret sig. noget tid siden jeg har arbejdet i føtex

Det må man da et eller andet sted håbe - det er jo en god sikkerhed både for medarbejderen og kunden når der opstår tvivl

Anmeld

15. juli 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Nu ved jeg ikke hvad det er for en butik du arbejder/har abejdet i... Men selvfølgelig tager en uddeler sig af om de er direkte stjålet fra kassen eller om de er givet forkert tilbage... Enhver uddeler med respekt for sig selv, VED at der kan opstå forvirring i en købs-situation... Og hvis de ikke ved det og heller ikke vil undersøge hvorfor de 500,- mangler, jamen så egner de sig ærlig talt ikke til at være butikschef!

Helt enig!

Synes måske det er liiiige voldsomt nok at sige at kassedamen bliver fyret på stedet og at det er TS's skyld

Anmeld

15. juli 2012

UnderCover34 skriver:

Det må man da et eller andet sted håbe - det er jo en god sikkerhed både for medarbejderen og kunden når der opstår tvivl

Det har du fuldkommen ret i.

Jeg så et tilfælde hvor der var en mistanke om, at en dreng (ungarbejder) havde taget nogle penge fra kassen.

Det var ikke til at se via overvågningen, men fordi han var ny og han havde nævnt i kantinen at han allerede var flad, så var mistanken der straks.

Han blev hevet til samtale, hvor han blev beskyldt for at have taget pengene. Her blev der også nævnt at han jo havde nævnt at han var flad.

Drengen fik en advarsel, da de jo ikke havde rigtige beviser. Han sagde efterfølgende (forståeligt nok) op. Chefen syntes, det var fint at han sagde op, da han jo alligevel troede at drengen havde taget pengene.

Stakkels dreng. Det var hans første job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.