snydt for penge i superbrugsen på den gode måde ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2012

Vinker

Anonym skriver:

Jeg har fået tjekket min konto, og der er kun trukket de 500 kr, så jeg havde det bedst med min samvittighed, at tage kontakt til butikken.

Jeg havde bonnen med og fortalte hvordan det hele hang sammen.

De var glade for at få at vide, hvordan det var sket, som tak fik jeg en fin ækse chokolade.

Tak for svarene, jeg er hel godt tilfreds med at jeg gik tilbage til butikken, da jeg har fået det undersøgt i banken.

Hvor godt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2012

Laura.

Isabella_mor skriver:

Tjah... Du er jo klar over at du har fået et forkert beløb tilbage, havde jeg været dig havde jeg nok afleveret dem igen... 

Er helt enig! Stakkels pige, hvis hun bliver beskyldt for at stjæle.. det er ikke fedt!

Anmeld

14. juli 2012

Laura.

Anonym skriver:

Jeg har fået tjekket min konto, og der er kun trukket de 500 kr, så jeg havde det bedst med min samvittighed, at tage kontakt til butikken.

Jeg havde bonnen med og fortalte hvordan det hele hang sammen.

De var glade for at få at vide, hvordan det var sket, som tak fik jeg en fin ækse chokolade.

Tak for svarene, jeg er hel godt tilfreds med at jeg gik tilbage til butikken, da jeg har fået det undersøgt i banken.

Dejligt med reelle personer som dig.

Anmeld

14. juli 2012

MorDk

SUPER! Jeg havde gjort det samme!!!

Anmeld

14. juli 2012

TeamRocket

Jeg ville nok sidde totalt hævntørstigt og med dollortegn i øjnene og sige at dette er for alle de gange jeg har købt hårshampoo på tilbud og er kommet hjem og har set jeg ikke har fået rabatten! For alle de gange jeg har købt hunde godbidder to for 40 og alligevel betalt 25kr pr styk. For alle de gange jeg har købt legetøj på tilbud og betalt fuldpris! Så led er jeg! Men jeg anede så heller ikke de fyrede folk for det? De kan jo se de er blevet trykket ud af kassen og givet til en kunde siger min mand der selv har arbejdet i netto ?

Anmeld

14. juli 2012

Laulund87

TeamRocket skriver:

Jeg ville nok sidde totalt hævntørstigt og med dollortegn i øjnene og sige at dette er for alle de gange jeg har købt hårshampoo på tilbud og er kommet hjem og har set jeg ikke har fået rabatten! For alle de gange jeg har købt hunde godbidder to for 40 og alligevel betalt 25kr pr styk. For alle de gange jeg har købt legetøj på tilbud og betalt fuldpris! Så led er jeg! Men jeg anede så heller ikke de fyrede folk for det? De kan jo se de er blevet trykket ud af kassen og givet til en kunde siger min mand der selv har arbejdet i netto ?

Anmeld

14. juli 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg var i superbrugsen efter nogle småting, det blev ialt 176 kr, jeg ville betale med dankort og bad om jeg kunne få 500 kr over, og satte det i, men nåede ikke at taste koden, da jeg tabte nogle af mine varer, da jeg havde fået samlet det op, havde jeg fået 324 kr tilbage, dem stoppede jeg i lommen uden at tænke over det, kassedamen blev afbrudt af en anden kunde, og glemte de 500 kr, så jeg skulle sætte kortet i igen og taste min kode og fik de 500 kr, som jeg bad om. Fik penge og varerne samlet og kørte hjem.

Hjemme kom jeg til at tænke over det, og har ville undersøge det på netbank, men der kan jeg ikke se noget før imorgen.

Nu er jeg så spændt på om jeg har fået de 324 kr for at handle for 176 kr, eller om hun har hævet 1000 kr på kortet.

Hvad gør jeg så hvis jeg bare har fået de 324 kr, de kommer jo til at mangle i kassen, når den bliver gjort op, der er jo en chance for at kassepigen vil blive beskyldt for at stjæle, når der mangler et større beløb.

Hvad vil du gøre?

Jeg havde afleveret pengene tilbage, hvis jeg fandt ud af at du havde fået penge for at handle...

Anmeld

14. juli 2012

Eliza

TeamRocket skriver:

ohh hvor ville jeg os gerne pudse min glorie.. Desværre må jeg os være så ærlig at indrømme at griske mig havde tænkt 1000 tak og rigtig god weekend.. 

Jeg havde simpelthen ikke gået tilbage med dem.. 

sorry 

Anmeld

15. juli 2012

MomInTheMaking

Eliza skriver:

ohh hvor ville jeg os gerne pudse min glorie.. Desværre må jeg os være så ærlig at indrømme at griske mig havde tænkt 1000 tak og rigtig god weekend.. 

Jeg havde simpelthen ikke gået tilbage med dem.. 

sorry 

Enig. Så må folk synes man er helt igennem umoralsk. I don't care.. så langt rækker min samvittighed altså bare ikke.

Anmeld

15. juli 2012

Kongmulle

TeamRocket skriver:

Måske skulle du tjekke dine bon'er inden du går ud en anden gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.