snydt for penge i superbrugsen på den gode måde ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Laulund87 skriver:

Helt enig!

Synes måske det er liiiige voldsomt nok at sige at kassedamen bliver fyret på stedet og at det er TS's skyld

Min erfaring: mange butikschefer er ikke egnet til at sidde i sådan en stilling. Ofte er det alt for unge mennesker der bliver leder og chefer.

Jeg ville ikke have samvittigheden til at tage imod pengene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2012

Kongmulle

KittyCatta skriver:

Nej, det har jeg ikke. Men det jeg vil frem til er at det er din egen skyld, hvis du betaler for meget for en vare, når du ikke engang gider at tjekke bonen igennem, før du går ud af supermarkedet.

Anmeld

15. juli 2012

Pige2009

mor:) skriver:

Der er ikke overvågning direkte over kasserne grundet mulighed for at se dankort koder. Og overvågningerne er ikke speciel tydelige. Det er sjældent de forklarer noget. (Jeg har arbejdet i kundeservice i føtex)

Nej, men man kan se, hvordan penge skifter hænder. Sådan er det i hvertfald i Bilka

Anmeld

16. juli 2012

UnderCover37

mor:) skriver:

Det har du fuldkommen ret i.

Jeg så et tilfælde hvor der var en mistanke om, at en dreng (ungarbejder) havde taget nogle penge fra kassen.

Det var ikke til at se via overvågningen, men fordi han var ny og han havde nævnt i kantinen at han allerede var flad, så var mistanken der straks.

Han blev hevet til samtale, hvor han blev beskyldt for at have taget pengene. Her blev der også nævnt at han jo havde nævnt at han var flad.

Drengen fik en advarsel, da de jo ikke havde rigtige beviser. Han sagde efterfølgende (forståeligt nok) op. Chefen syntes, det var fint at han sagde op, da han jo alligevel troede at drengen havde taget pengene.

Stakkels dreng. Det var hans første job

se dét er en dårlig leder...

Anmeld

16. juli 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg har fået tjekket min konto, og der er kun trukket de 500 kr, så jeg havde det bedst med min samvittighed, at tage kontakt til butikken.

Jeg havde bonnen med og fortalte hvordan det hele hang sammen.

De var glade for at få at vide, hvordan det var sket, som tak fik jeg en fin ækse chokolade.

Tak for svarene, jeg er hel godt tilfreds med at jeg gik tilbage til butikken, da jeg har fået det undersøgt i banken.

Super flot gjort af dig... Og chokolade er jo altid godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.