Kunne godt bruge nogle trøstende ord..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

HeidiØ

Laulund87 skriver:

Jeg har de sidste to uger oprettet to anonyme tråde. Først en tråd om at Maria skulle være storesøster og derefter en tråd om pletblødning, lægevagt besøg og svage teste.

Søndag var jeg ved lægevagt pga smerter og pletblødning. Fik besked på at gå hjem og slappe af og se hvad der ville ske. Skulle til læge mandag og fik taget en blodprøve. Var afsted igen i går og fik ny blodprøve.

Snakkede med lægen i morges og mit HCG er faldet meget fra mandag til onsdag. Tirsdag var også den værste dag med blødning og smerter. Derfor har jeg aborteret 5+4.

Jeg blev gravid i første forsøg efter jeg er holdt med noget medicin!

Nogen der har prøvet at blive hurtigt gravid efter spontan abort?

skal du ha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Camillos

Laulund87 skriver:

Ja det må jeg Ja hun giver jo også håb for at det godt kan lade sig gøre for har jo hende

Puha 5 gange Så er det jo også bare FANTASTISK  at du er 6 måneder henne nu

Ja det er jeg .. Så jeg ved godt man kan være modløs, trist og bare føle det hele er noget L... Men din dejlige datter skal nok få sig en lillesøster..  

Pt er jeg bare glad for den lille pige der ligger i  min mave nu og mit ønske er bare dette barn .. så længe vi kan få et er jeg meget glad  

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

HeidiØ skriver:

skal du ha!

Tak!

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Camillos skriver:

Ja det er jeg .. Så jeg ved godt man kan være modløs, trist og bare føle det hele er noget L... Men din dejlige datter skal nok få sig en lillesøster..  

Pt er jeg bare glad for den lille pige der ligger i  min mave nu og mit ønske er bare dette barn .. så længe vi kan få et er jeg meget glad  

Ja eller lillebror

Ja det kan jeg godt forstå, men måske i bliver beriget med flere i fremtiden

Anmeld

12. juli 2012

Camillos

Laulund87 skriver:

Ja eller lillebror

Ja det kan jeg godt forstå, men måske i bliver beriget med flere i fremtiden

hov ja eller lillebror..  

Anmeld

12. juli 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Tak!

Fik du besked på at vente en cyklus? Jeg venter bare på mens nu, men har jo ingen idé om hvornår den kommer Meget uvant. Efter den må vi prøve løs igen.

Altså de anbefalede at vi ventede til jeg havde haft mens... Men grunden var at så 'var det nemmere at udregne termin'. Det var jeg pænt ligeglad med ;-)

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

DAs mor skriver:

Altså de anbefalede at vi ventede til jeg havde haft mens... Men grunden var at så 'var det nemmere at udregne termin'. Det var jeg pænt ligeglad med ;-)

Hehe ja okay. Jeg fik besked på at vente fordi slimhinderne skulle komme sig

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Camillos skriver:

hov ja eller lillebror..  

Anmeld

12. juli 2012

LinLin

Laulund87 skriver:

Hehe ja okay. Jeg fik besked på at vente fordi slimhinderne skulle komme sig

Hmm.... Det sagde de ikke noget om til mig....

Men min cyklus gik jo tydeligvis hurtigt igang... Så det er nok ikke stå længe. (selvom jeg godt ved det føles sin evigheder!)

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

DAs mor skriver:

Hmm.... Det sagde de ikke noget om til mig....

Men min cyklus gik jo tydeligvis hurtigt igang... Så det er nok ikke stå længe. (selvom jeg godt ved det føles sin evigheder!)

Jeg er i hvert fald klar på at komme i gang igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.