Kunne godt bruge nogle trøstende ord..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.084 visninger
70 svar
0 synes godt om
12. juli 2012

Laulund87

Jeg har de sidste to uger oprettet to anonyme tråde. Først en tråd om at Maria skulle være storesøster og derefter en tråd om pletblødning, lægevagt besøg og svage teste.

Søndag var jeg ved lægevagt pga smerter og pletblødning. Fik besked på at gå hjem og slappe af og se hvad der ville ske. Skulle til læge mandag og fik taget en blodprøve. Var afsted igen i går og fik ny blodprøve.

Snakkede med lægen i morges og mit HCG er faldet meget fra mandag til onsdag. Tirsdag var også den værste dag med blødning og smerter. Derfor har jeg aborteret 5+4.

Jeg blev gravid i første forsøg efter jeg er holdt med noget medicin!

Nogen der har prøvet at blive hurtigt gravid efter spontan abort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

L&V

Laulund87 skriver:

Jeg har de sidste to uger oprettet to anonyme tråde. Først en tråd om at Maria skulle være storesøster og derefter en tråd om pletblødning, lægevagt besøg og svage teste.

Søndag var jeg ved lægevagt pga smerter og pletblødning. Fik besked på at gå hjem og slappe af og se hvad der ville ske. Skulle til læge mandag og fik taget en blodprøve. Var afsted igen i går og fik ny blodprøve.

Snakkede med lægen i morges og mit HCG er faldet meget fra mandag til onsdag. Tirsdag var også den værste dag med blødning og smerter. Derfor har jeg aborteret 5+4.

Det er jeg ked af at høre, ville ikke smutte uden et

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Månsson skriver:

Det er jeg ked af at høre, ville ikke smutte uden et

Tak for det

Anmeld

12. juli 2012

_-Kathrine-_

Ej, det er jeg rigtig ked af at høre....!
Har desværre ingen erfaringer, men håber alt det bedste for jer!
Kæmpe

Anmeld

12. juli 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg har jo prøvet det et par gange...

Så det kan godt lade sig gøre... 

Anmeld

12. juli 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Du ved jeg ikke kan svare på dit spørgsmål, søde, men husk jeg er her evigt og altid Du skal nok blive mor igen, med opkast, sengeliggende og alt hvad det indebærer Og så skal jeg nok komme med cola og hindbærsnitter! Ring hvis du har brug for en snak!

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Jeg har jo prøvet det et par gange...

Så det kan godt lade sig gøre... 

Ja og det er rart at vide. Selvfølgelig ikke at du har været igennem det for det burde ingen, men at du blev gravid hurtigt igen

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

_-Kathrine-_ skriver:

Ej, det er jeg rigtig ked af at høre....!
Har desværre ingen erfaringer, men håber alt det bedste for jer!
Kæmpe

Tak

Anmeld

12. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Stort kram herfra, sikke et forløb at være igennem.

Har ikke erfaringer med spontane aborter men blev gravid 3 måneder efter en missed abortion og kender flere der er blevet gravide lige efter eller kort tid efter spontan abort..

Knus herfra..

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Du ved jeg ikke kan svare på dit spørgsmål, søde, men husk jeg er her evigt og altid Du skal nok blive mor igen, med opkast, sengeliggende og alt hvad det indebærer Og så skal jeg nok komme med cola og hindbærsnitter! Ring hvis du har brug for en snak!

Ja det ved jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.