Kunne godt bruge nogle trøstende ord..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Laulund87

Camillos skriver:

Det er hårdt! ... 

Ja jeg har prøvet det en gang.. anede ikke jeg var gravid igen og var i et kæmpe sort hul efter 1 abort (var kun 17). så jeg valgte at få det fjernet, set i bakspejlet så meget vi har måtte kæmpe har jeg fortrudt det. 

Men jo kroppen er mange gange mere modtagelig overfor gravidtet efter en abort.  

Håber du får det godt igen snart. 

Tak for svar, det er meget beroligende

Men jeg forstår vist ikke helt dit svar Jeg har jo ikke fået en abort med vilje, hvilket det virker til at du tror ud fra dit svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

Laulund87

La´chrissen skriver:

Du får lige et med på vejen. jeg har ikke forstand på det men ville ikke forlade tråden uden at svare.

Tak det var sødt af dig

Anmeld

12. juli 2012

Frk-Lotusblomst

Laulund87 skriver:

Tak for svar.. Har også hørt at man er ekstra fertil efter en abort og det må man jo sige jeg er i forvejen

Ja det er jo nemlig det.. og ja, det må man sige.

jeg krydser. xxxxx

Anmeld

12. juli 2012

Camillos

Laulund87 skriver:

Tak for svar, det er meget beroligende

Men jeg forstår vist ikke helt dit svar Jeg har jo ikke fået en abort med vilje, hvilket det virker til at du tror ud fra dit svar?

Nej jeg mistede første graviditet .. altså tabte første gang, selvom vi havde besluttet at få barnet (det var uplanlagt). 

Blev gravid kort bagefter (vi opdagede det først da jeg var 8 uger henne). 

Var så i et sort hul og valgte at få fjernet det 2 gang..  Men det kan godt lade sig gøre at blive gravid igen kort efter.. meget kort efter Endda...

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er jo nemlig det.. og ja, det må man sige.

jeg krydser. xxxxx

Tak

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Camillos skriver:

Nej jeg mistede første graviditet .. altså tabte første gang, selvom vi havde besluttet at få barnet (det var uplanlagt). 

Blev gravid kort bagefter (vi opdagede det først da jeg var 8 uger henne). 

Var så i et sort hul og valgte at få fjernet det 2 gang..  Men det kan godt lade sig gøre at blive gravid igen kort efter.. meget kort efter Endda...

Okay så er jeg med, sorry!

Er ked af du følte du måtte have en abort efter du mistede den første Nu har jeg jo en datter i forvejen og det er lidt svært at være glad, lege osv når hun kommer hjem fra vuggestue i tiden. Men jeg jo nødt til at holde mig oven vande for hendes skyld

Anmeld

12. juli 2012

LinLin

-igen....

Krydser alt hvad jeg kan for at du bliver hurtigt gravid igen. Jeg blev det jo tre uger efter min!

Anmeld

12. juli 2012

Camillos

Laulund87 skriver:

Okay så er jeg med, sorry!

Er ked af du følte du måtte have en abort efter du mistede den første Nu har jeg jo en datter i forvejen og det er lidt svært at være glad, lege osv når hun kommer hjem fra vuggestue i tiden. Men jeg jo nødt til at holde mig oven vande for hendes skyld

Ja selvfølgelig . Du må være den stærke moar og putte til fars skulder når din datter er langt iseng.. 

Men du har en datter så intet skulle stå i vejen for du får en til. 

Jeg har mistet 5 gange... ufrivilligt... Og nu er jeg så 6 mdr henne. Så uanset hvor sort det ser ud, skal det for det meste nok gå 

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

Camillos skriver:

Ja selvfølgelig . Du må være den stærke moar og putte til fars skulder når din datter er langt iseng.. 

Men du har en datter så intet skulle stå i vejen for du får en til. 

Jeg har mistet 5 gange... ufrivilligt... Og nu er jeg så 6 mdr henne. Så uanset hvor sort det ser ud, skal det for det meste nok gå 

Ja det må jeg Ja hun giver jo også håb for at det godt kan lade sig gøre for har jo hende

Puha 5 gange Så er det jo også bare FANTASTISK  at du er 6 måneder henne nu

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

DAs mor skriver:

-igen....

Krydser alt hvad jeg kan for at du bliver hurtigt gravid igen. Jeg blev det jo tre uger efter min!

Tak!

Fik du besked på at vente en cyklus? Jeg venter bare på mens nu, men har jo ingen idé om hvornår den kommer Meget uvant. Efter den må vi prøve løs igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.