Kunne godt bruge nogle trøstende ord..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2012

Laulund87

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort kram herfra, sikke et forløb at være igennem.

Har ikke erfaringer med spontane aborter men blev gravid 3 måneder efter en missed abortion og kender flere der er blevet gravide lige efter eller kort tid efter spontan abort..

Knus herfra..

Tak for svar.. Har også hørt at man er ekstra fertil efter en abort og det må man jo sige jeg er i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2012

chael

Kan ikke svare dig på dit sidste spørgsmål.

Men ville ikke gå videre, uden at give en

Håber snart der er en spire på vej igen

*C

Anmeld

12. juli 2012

maryjane

Det var nok ikke vildt hurtigt, men der gik fem mdr.

Held og lykke, og stort 

Anmeld

12. juli 2012

Koen.

Kan jo desværre ikke give så mange råd på den front, men jeg er altid klar med et kram til dig sødeste

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

chael skriver:

Kan ikke svare dig på dit sidste spørgsmål.

Men ville ikke gå videre, uden at give en

Håber snart der er en spire på vej igen

*C

Tak

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

maryjane skriver:

Det var nok ikke vildt hurtigt, men der gik fem mdr.

Held og lykke, og stort 

Tak

5 måneder er måske ikke så hurtigt, men overkommeligt

Anmeld

12. juli 2012

La´chrissen

Laulund87 skriver:

Jeg har de sidste to uger oprettet to anonyme tråde. Først en tråd om at Maria skulle være storesøster og derefter en tråd om pletblødning, lægevagt besøg og svage teste.

Søndag var jeg ved lægevagt pga smerter og pletblødning. Fik besked på at gå hjem og slappe af og se hvad der ville ske. Skulle til læge mandag og fik taget en blodprøve. Var afsted igen i går og fik ny blodprøve.

Snakkede med lægen i morges og mit HCG er faldet meget fra mandag til onsdag. Tirsdag var også den værste dag med blødning og smerter. Derfor har jeg aborteret 5+4.

Jeg blev gravid i første forsøg efter jeg er holdt med noget medicin!

Nogen der har prøvet at blive hurtigt gravid efter spontan abort?

Du får lige et med på vejen. jeg har ikke forstand på det men ville ikke forlade tråden uden at svare.

Anmeld

12. juli 2012

Camillos

Laulund87 skriver:

Jeg har de sidste to uger oprettet to anonyme tråde. Først en tråd om at Maria skulle være storesøster og derefter en tråd om pletblødning, lægevagt besøg og svage teste.

Søndag var jeg ved lægevagt pga smerter og pletblødning. Fik besked på at gå hjem og slappe af og se hvad der ville ske. Skulle til læge mandag og fik taget en blodprøve. Var afsted igen i går og fik ny blodprøve.

Snakkede med lægen i morges og mit HCG er faldet meget fra mandag til onsdag. Tirsdag var også den værste dag med blødning og smerter. Derfor har jeg aborteret 5+4.

Jeg blev gravid i første forsøg efter jeg er holdt med noget medicin!

Nogen der har prøvet at blive hurtigt gravid efter spontan abort?

Det er hårdt! ... 

Ja jeg har prøvet det en gang.. anede ikke jeg var gravid igen og var i et kæmpe sort hul efter 1 abort (var kun 17). så jeg valgte at få det fjernet, set i bakspejlet så meget vi har måtte kæmpe har jeg fortrudt det. 

Men jo kroppen er mange gange mere modtagelig overfor gravidtet efter en abort.  

Håber du får det godt igen snart. 

Anmeld

12. juli 2012

Laulund87

tanja. skriver:

Kan jo desværre ikke give så mange råd på den front, men jeg er altid klar med et kram til dig sødeste

Tak søde

Anmeld

12. juli 2012

Dot D

åh, det er jeg ked af at høre Charlotte 

håber virkeligt for jer, at du hurtigt kommer ovenpå, og der kommer en ny lille bebs til jer

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.