Gode/triste indlæg ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg vælger at være anonym denne gang, og det skal respekteres hvis nogle genkender min skrivemåde.

Jeg ville sætte pris på en voksen, og pæn tone intet mundhuggeri.

Jeg syntes oftes kun der bliver besvaret triste indlæg, og nogengange med en voldsom hård tone på. Jeg syntes det er synd, at der tit er mange gode indlæg, hvor havdelen ikke bliver besvaret? - Og så syntes jeg personligt også at det er mærkeligt, at fordi man laver et anonymt indlæg, er chancen ikke ligeså stor for at du får noget feedback som hvis du ikke var anonym? Lidt det samme som de lidt "nyere" herinde ikke altid får deres indlæg besvaret? 

Jeg kan tåle at høre jeres hudærlige meninger, men som der står øverst ingen mundhuggeri 

Mere eller mindre enig i det hele

Dog synes jeg det er en trist udvikling at folk føler sig nødsaget til at skrive anonymt, af frygt for at folk dømmer en. Personligt svare jeg lige så gerne anonyme, for mig er det lige meget hvem der er bag skærmen....

Synes faktisk der generelt er mange triste eller brokke tråde her inde men det skal der være plads til......

Og så vil jeg også sige at nyere medlemmer ofte føler sig en smule overset

Jeg svarer hvor jeg selv føler jeg har erfaringer og dele ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Mere eller mindre enig i det hele

Dog synes jeg det er en trist udvikling at folk føler sig nødsaget til at skrive anonymt, af frygt for at folk dømmer en. Personligt svare jeg lige så gerne anonyme, for mig er det lige meget hvem der er bag skærmen....

Synes faktisk der generelt er mange triste eller brokke tråde her inde men det skal der være plads til......

Og så vil jeg også sige at nyere medlemmer ofte føler sig en smule overset

Jeg svarer hvor jeg selv føler jeg har erfaringer og dele ud af

tak for svar

- Ja syntes også det er synd at man føler man bør gemme sig, for ikke at blive set forkert på

Anmeld

11. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Tak for svar

Dejligt at du kigger i de ubesvarede debatter, og ikke selv oplever noget af det jeg skrev i i mit indlæg

Ja, det kan jeg godt lide

Anmeld

13. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg kigger sjældent på, hvem der har oprettet en tråd men svarer, hvor jeg har noget relevant at sige.
Jeg skriver dog altid tillykke til dem, der har født (hvis jeg ser indlægget), men ellers lykønsker jeg sjældent folk, da det for mig føles lidt falsk at skrive det til en person, jeg måske ikke ved, hvem er.

Derudover gør jeg her som irl ; hvis jeg ikke har noget godt at sige, holder jeg min mund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.