Gode/triste indlæg ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

tarkoflen

Jeg synes jeg forsøger at svare der, hvor jeg føler jeg har noget at bidrage med, om det så er glade eller triste tråde, anonyme eller ej, fet tænker jeg ikke ret meget over men hvis der er 10 der har svare det, jeg havde tænkt, så bruger jeg ikke krudt på det, så er mit svar jo allerede "taget"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg synes jeg forsøger at svare der, hvor jeg føler jeg har noget at bidrage med, om det så er glade eller triste tråde, anonyme eller ej, fet tænker jeg ikke ret meget over men hvis der er 10 der har svare det, jeg havde tænkt, så bruger jeg ikke krudt på det, så er mit svar jo allerede "taget"

sådan gør jeg også selv, (hvis 10-20 andre har svaret, så bruger jeg heller ikke krudt på det)  

Anmeld

10. juli 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Tak for dit svar, og din gode tone (smiler) 

Kan sagtens sætte mig ind i det med det anonyme og hvem man skriver med osv. Men hvad nu hvis det menneske bare er meget privat, og ikke bryder sig så meget om at vise hvem h*n er? Bør personen bag indlægget så ikke have en chance? Ikke for at lyde grov eller noget, bare noget jeg undre mig over

jo uden tvivl at de fortjener en chance, men tror bare jeg er kørt lidt surt i at se anonyme tråde. jeg kan sagtens forstå hvis det er noget privat ( feks om ens forhold eller om ens sexliv) som man ikke ønsker at gud og hver mand skal læse, at man så benytter anonym. Men der har jeg det nok selv lidt svært med det hvis det er altid man gør det, fordi jeg nærmest aldrig selv er ano. .

men hvis det er en tråd om at man snart skal giftes, eller at man er lykkelig fordi ens partner har friet, jamen så burde man da nok tage sig tiden og lige skrive tillykke

Anmeld

10. juli 2012

nielsen80

Laura. skriver:

Både og...

Nu har jeg været herinde et par år og har været meget aktiv og har deltaget i mange tråde. Men de par gange hvor jeg selv har oprettet en tråd - et eks. på den sidste jeg lavede - kan jeg se at en masse har læst den, men kun én enkelt bruger - som ovenikøbet stod i samme situation, har besvaret den for også at få lidt svar på spørgsmålet. Tråden har endda voret oppet. Jeg bare ikke nag eller noget som helst, men jeg undrer mig alligevel at ikke én kan hjælpe.

I mine øjne, handler det ikke om at være mest aktiv, men det at dele sit liv med andre.. på den måde husker folk herinde, hvem man er..! jeg er bare ikke typen der fortæller eller skriver åbent om fx. hvad vi lavede igår, hvad min datter går i af tøj, hvad vi spiser til aftensmad.. osv osv..

Kan sagtens være du har ret - er som sagt ikke så aktiv herinde, og har ikke som sådan lagt mærke til dynamikken. Men tænker vi ikke er helt uenige, de brugere som får mange svar, er dem om også giver meget af dem selv herinde, og derfor føler mange et bånd til dem. Det gør så også, at det er dem der som oftest får flest svar.

Kiggede lige på din profil, da jeg blev lidt nysgerrig ang. dit indlæg vil bare lige sige, at det må være vildt at høre de første rigtige ord

Anmeld

10. juli 2012

Solstrålebørn

Bidrager hvor jeg kan om det er triste, glædes indlæg, anonyme eller ej..

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jo uden tvivl at de fortjener en chance, men tror bare jeg er kørt lidt surt i at se anonyme tråde. jeg kan sagtens forstå hvis det er noget privat ( feks om ens forhold eller om ens sexliv) som man ikke ønsker at gud og hver mand skal læse, at man så benytter anonym. Men der har jeg det nok selv lidt svært med det hvis det er altid man gør det, fordi jeg nærmest aldrig selv er ano. .

men hvis det er en tråd om at man snart skal giftes, eller at man er lykkelig fordi ens partner har friet, jamen så burde man da nok tage sig tiden og lige skrive tillykke

Lige det jeg mener, men ja nogen gange kan det godt være træls, med mange anonyme beskeder, hvis man selv ikke er det tænker jeg

Anmeld

10. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

jeg tænker bare, man kender ikke altid personen bag skærmen, måske har den her kvinde eller mand det rigtig hårdt, måske personen er alene, fraskilt måske? Og når de så skriver et godt og glad indlæg, at den person måske håbede på lidt god energi fra de andre brugere

- det jo stadig en form for støtte

Jamen, hvis det er et langt hurra-indlæg, så kan jeg ikke lege gætteleg og fundere over, om den glade afsender er fraskilt, har dårlig økonomi eller problemer med sit helbred. Det må vedkommende søreme selv gøre opmærksom på - "Endelig sker der noget godt for mig - jeg har haft det så svært efter skilsmissen, men NU!!..." 

Man er nødt til at gøre det klart, hvad man har brug for, og hvis man er i totalt overskud ifølge indlægget, så føler JEG ikke, at jeg svigter ved ikke at råbe hurra. Man kan jo ikke svare på alle indlæg. 

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jamen, hvis det er et langt hurra-indlæg, så kan jeg ikke lege gætteleg og fundere over, om den glade afsender er fraskilt, har dårlig økonomi eller problemer med sit helbred. Det må vedkommende søreme selv gøre opmærksom på - "Endelig sker der noget godt for mig - jeg har haft det så svært efter skilsmissen, men NU!!..." 

Man er nødt til at gøre det klart, hvad man har brug for, og hvis man er i totalt overskud ifølge indlægget, så føler JEG ikke, at jeg svigter ved ikke at råbe hurra. Man kan jo ikke svare på alle indlæg. 

Jeg ber heller ikke om at du skal svare på alle indlæg du lige falder over

Ber dig sådan set ikke om noget, og skrev heller ikke at, det indlæg der så kom var helt vildt langt? Jeg gav dig bare et eksempel? Og måske er det heller ikke alle mennesker der syntes det er super-fedt at udtrykke man har haft en dårlig periode. Men at nu sker der noget godt. Mange siger slet ikke hvis noget er gået skidt gennem længere tid

Anmeld

10. juli 2012

Laura.

nielsen80 skriver:

Kan sagtens være du har ret - er som sagt ikke så aktiv herinde, og har ikke som sådan lagt mærke til dynamikken. Men tænker vi ikke er helt uenige, de brugere som får mange svar, er dem om også giver meget af dem selv herinde, og derfor føler mange et bånd til dem. Det gør så også, at det er dem der som oftest får flest svar.

Kiggede lige på din profil, da jeg blev lidt nysgerrig ang. dit indlæg vil bare lige sige, at det må være vildt at høre de første rigtige ord

Jeg fik lige bemærker at det var det andet sidste jeg havde skrevet, altså ang. tænder.. og ikke min datters første sprog.. der forventede jeg egentlig ikke rigtig nogle svar.

Så også lige at 2 mere havde svaret på tråden, men fik desværre ikke et svar på mit spørgsmål.

Men selvom folk ikke kan hjælpe med mine spørgsmål, bliver jeg da glad for at de vil bruge tid på at besvare mine tråde.

Anmeld

11. juli 2012

nielsen80

Laura. skriver:

Jeg fik lige bemærker at det var det andet sidste jeg havde skrevet, altså ang. tænder.. og ikke min datters første sprog.. der forventede jeg egentlig ikke rigtig nogle svar.

Så også lige at 2 mere havde svaret på tråden, men fik desværre ikke et svar på mit spørgsmål.

Men selvom folk ikke kan hjælpe med mine spørgsmål, bliver jeg da glad for at de vil bruge tid på at besvare mine tråde.

kunne heller ikke lige finde spørgsmålet i indlægget

Kan desværre ikke hjælpe med tænder, da jeg absolut intet ved om det, men håber du snart får svar. Rigtig god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.